בתזמון מושלם עם האביב שבפתח והתשוקה שלנו למשקפי שמש חדשות, נערכה בשבוע שעבר הפתיחה החגיגית של  סניף אופטיקה הלפרין בעזריאלי קרית אתא.  גם ליהי גרינר באה לבקר ועם איך שהיא מסנוורת במראה החדש והרזה שלה, העיניים באמת צריכות משקפיים להגנה

קרית אתא היא עיר חביבה ושקטה למדי, שלא מורגלת באירועים מסעירים כל כך. אבל בחמישי האחרון היא דווקא התמלאה זוהר : בהשקה כיפית של סניף אופטיקה הלפרין החדש בקניון עזריאלי אתא , ראינו את בוגרי האח הגדול ליהיא גרינר  ודודו כהן מעפולה יחד עם שחקני עירוני עזריאלי קרית אתא, מנכ"ל הקניון ירון ספיר , מנהלת השיווק ציפי ברקוביץ'- גיל, מנהלת השיווק של אופטיקה הלפרין אור קוריצונר ועוד עשרות עיתונאים, בלוגרים ומובילי דעת קהל.

ליהי גרינר כמובן פיזרה חיוכים לכל עבר ונראתה נפלא בגזרה החדשה, מינוס 30 קילו (או יותר, אנחנו מחכים לדיווח). כמו שאר המוזמנים גם המדור מיהר לבחור לעצמו משקפי שמש שיקיות, ובתור אחד שמתקשה מאוד לבחור כאלה, הוא זכה לעזרתה האדיבה והמקצועית של קוריצונר ויצא עם משקפיים מהממות פשוט. המוזמנים גם ממנות פינגר פוד מהמטבח של גרג קפה בעזריאלי קרית אתא ומבלונים, הרבה בלונים שפוזרו לנו שם.

הסניף החדש הוקם בהשקעה של 200 אלף שקלים וכולל חדר בדיקות ראייה מרווח ומצויד, בו תערוך אופטומטריסטית מומחית בדיקות ראיה (ללא תשלום לרוכשים). בנוסף בסניף קיימת עמדת הדרכה להרכבת עדשות מגע, בהתאמה אישית של מולטיפוקל ומיטב פתרונות האופטיקה. מנכ"ל הקניון ירון ספיר אמר לאחר גזירת הסרט: "אנו שמים דגש על הבאת מותגים נכונים ומתאימים לקהל המקומי נגישים ועם אמירה אופנתית. אני שמח שרשת אופטיקה הלפרין זיהתה את המיקום האסטרטגי של הקניון והפוטנציאל שבו".

בהשקה החגיגית הושקה עדשת UV PRO 420, העדשה החדשה הבריאותית ביותר, המסננת קרינה מסוכנת, יותר מכל עדשה שקופה שנמכרה בעבר.במהלך החודש הקרוב ייהנו המבקרים ממבצעי השקה אטרקטיביים, בדיקות ראיה והמחשת העדשה החדשה בסניף.עוד קצת ניימינג של מי שהיו שם:  מיכל גילת, הילה מלמד, בועז כהן, זאזא כהן, רחלי בן גלים, בני יזרעאל, רונית קיטאי, צילה לייפר, יפה גביש, טל גור, סמדר פישלר, דינה רפאלי, יורם מארק- רייך, שמעון בן עמי, פרומה קינד, ליאור מרום ושרה איקו.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY