מלכת הזמר העברי חוגגת 70 בשנת ה-70 למדינה עם כל הלהיטים הגדולים מאז ועד היום בסיבוב הופעות ברחבי הארץ. המופעי הקרוב בשלישי 9.10 בזאפה חיפה. תתארח: רותי נבון.

אילנית הוציאה עד היום מאות שירים, למעלה מ-30 אלבומים, ואלבומי אוסף, רבים מהם אלבומי זהב, והופיעה בהצלחה רבה ברחבי העולם על הבמות הגדולות ביותר, בפסטיבלים, באירוויזיון (האמנית הראשונה מישראל שהשתתפה בתחרות), וזכתה בשנות ה-70 בתואר "זמרת השנה" לא פחות מ-7 פעמים ברצף, שיא שלא נשבר עד עצם היום הזה.

קולה של אילנית, שהחלה את דרכה כחלק מהצמד המצליח "אילן ואילנית", לפני שפנתה לקריירת סולו הפך לקול המזוהה ביותר עם המוזיקה הישראלית והישראליות בכלל, בזכות עשרות להיטים וקלסיקות על זמניות – שיר של יום חולין, נחמה, שיר על נחלים, בללייקה, אי שם, כבר אחרי חצות, לכל אדם כוכב, בשנה הבאה, ללכת שבי אחרייך, חופשי ומאושר, אל הדרך, ושוב אתכם, אהבתה של תרזה דימון ועוד ועוד. במהלך השנים הקליטה גם בצרפתית ופורטוגזית, וכן הקליטה מספר אלבומים של שירים לילדים.

שלישי 9.10 בזאפה חיפה, פתיחת דלתות 20:15, תחילת מופע: 22:00 מחיר כרטיס: 119 ₪

הזמנות באתר זאפה ובטלפון *9080

 מפיק ומנהל מוסיקאלי : רוני וייס  , מפיקה : אפרת פוגל רוטשטיין , ייעוץ אמנותי : דליה סוויסה, משרד הפקה – אמנות ובידור שלמה צח – מירי פרלמן בעמ'

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY