לרגל יום האישה הבינלאומי, פאנל בהנחייתו של המפיק והיזם, מוטי רייפ שמארח בפאנל את דליה מזור, ליהיא לפיד, לאה שנירר ושרון אדלר לרגל יום האישה הבינלאומי

אנו שמחים לארח את הפאנל  " החיים מתחילים אחרי גיל 40 " בהנחייתו של המפיק והיזם, מוטי רייפ שמארח את דליה מזור, ליהיא לפיד, לאה שנירר ושרון אדלר. מוטי רייפ, מגדולי המפיקים בישראל הן בתחום האופנה והן בתחום התקשורת.

הוא היזם והמפיק של שבוע האופנה הישראלי, הוא חתום על הפקת תכניות פריים טיים מרכזיות ששודרו בערוצי טלוויזיה שהמרכזיים ובראשם הסרט הדוקומנטרי עטור הפרסים "Brave Miss World" העוקב אחר סיפורה האישי של מיס עולם, לינור אברג'יל ועוסק בתופעה רחבה של ביצוע עברות מין בכל העולם. במהלך הקריירה רבת השנים בעולם התקשורת והאופנה זכה רייפ להיות מוקף ולהכיר קשת רחבה של נשים שמהוות השראה לפאנל "החיים מתחילים אחרי גיל 40" שידון באידיאל היופי הנשי, דימוי גוף ומיניות.

בפאנל יקחו חלק: אשת התקשורת – דליה מזור, האישה שפרצה את הדרך להופעתן של נשים על מסך הטלוויזיה העיתונאית והסופרת – ליהיא לפיד, אשר מהווה השראה לנשים רבות ברחבי הארץ כוכבת הטלוויזיה והמעושרת – לאה שנירר שמהווה מודל לאורח חיים מאושר ובריא מרצה בכירה בנושא העצמה נשית – שרון אדלר, מתמחה במיניות ובמגדר יחד ינסו החמישה לפצח את הסוד לחיים טובים, החל מהעשור הרביעי לחיים והלאה סוד קסמן של חברות הפאנל הוא שלאורך השנים ומתוך הבנה שהן מעוררות השראה אצל נשים רבות, הן פיתחו מודעות ותחומי עניין נוספים הן ברמה המקצועית והן בעשייה החברתית-התנדבותית וכמובן ברמה האישית שהפכה אותן למלאות ומעצימות.

 

המופע יתקיים ביום שישי , 4.3.16 , בשעה 10:30 – תיאטרון חיפה. המחיר 99 ₪ להזמנות 04-8600500 שלוחה 1

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY