בוילה בסביון התעוררו בשבוע שעבר השכנים והבחינו שהשכנים הרגילים עזבו ואת מקומם תפסו שלושה דוגמניות יפהפיות: עדי סאסי, מרטינה קודלובה ושיר אלמליח. הן עטו על עצמן בגדים מינימליים ושלחו מבטים למצלמה "אני מצלמת עונה חמישית ל'אקספוז". סיפרה לי יותר מאוחר אלמליח שהנוכחות שלה מורגשת בכל הוילה "החברה הזאת מרגישה לי כמו משפחה" היא מפרגנת לחברת אופנת  בגדי הים, הלבשה תחתונה ופיג'מות. אלמליח ממרום מעמדה כדוגמנית ישראלית בינלאומית מפגינה דרישות וקובעת סטנדרטים "אני לחלוטין פריק קונטרול" היא מסבירה לי לאחר שהיא מתעקשת שאחד מצלמי העיתונות שהוזמנו יראה בדיוק מה הוא מתכוון לשלוח "חשוב לי מאוד שתמונות שאני בוחרת יעלו ולא אחרות" היא מדגישה ודורשת ממני לשלוח לה את התמונות שאני מראה לה מתוך המצלמה. אחת מתוכן מצאה חן בעיניה שהיא מבקשת שאשלח לה כדי שתעלה אותה לאינסטוש שלה.  

שלא תחשבו שלהיות דוגמנית זה משהו קל וכדי להיות יפה צריך הרבה עבודה : שגרת יומה של אלמליח כוללת השכמה בחמש בבוקר (בימי צילום) עיצוב, סטיילינג, איפור והקמת סט ובאמצע פינוי זמן לראיונות , ארוחת צהרים ושוב צילומים עד הערב "אני גם עושה ארבע או חמש פעמים בשבוע אימון" היא מסבירה ועם ישנם יותר מדי ימי צילום היא מספרת "אז אני מנסה לדחוף אימונים למרות העייפות" אלמליח מעסיקה נטורופתית שבנתה לה תפריד מאוזן של שש ארוחות ביום.

אלמליח (26) ילידת קצרין נשואה לאלרואי שחקן כדורגל בעברו שעזב את המשחק לטובת ניהול קריירת הדוגמנות של אלמליח שכבר הספיקה לככב בקמפייני אופנה בינלאומיים כמו שאנל, טום פורד ודולצ'ה וגבאנה ושערים במגזני אופנה כמו GQ , קוסמופוליטן, ווג אבל למרות כל זאת משאת נפשה הוא לכבוש עד פסגה "הייתי רוצה להופיע ב'ספורט אילוסטריידט' כי זה נחשב לטופ של עולם הדוגמנות. להיות שם זה הכי".

את בעלה אלרועי היא מכירה עוד מהגנון, אבל הם התחילו לצאת בגיל 16 ונישאו לפני שלוש שנים

בעולם כזה של זוהר ופיתויים איך מצליחים לשמור על שמורת הטבע של הזוגיות שלכם ?  "חשוב לנו לא לאבד את הצפון ולהישאר כפי שאנחנו. אנחנו מדברים על הכל ואנחנו עם רגליים על הקרקע".

אין ספק שאלמליח מאוד דואגת לגופה אבל מה בנוגע לרוח ולנפש ? "האמת אני פחות בקטע של ספרים אבל בגלל החברות שלי עם השחקנית מגי אזרזר אני הולכת להצגות שלה וכך אני נהנית מעולם התיאטרון". בסופי שבוע כשהיא לא מבקרת את המשפחה בצפון היא הולכת למופיע מוזיקה ולאחרונה אף הייתה במופע של ליאור סושרד "אני בקשר טוב עם עומר אדם אז גם יוצא לי להגיע להופעות שלו".

היה חשוב לשמוע גם האם אלמליח מנסה לקדם נושאים חברתיים שהפכו בשנים האחרונות לדברים שכל סלבס גאה לייחס לעצמו "בזמן הלחוץ שלי אני פחות מתפנה לעסוק שנושאים חברתיים אבל יש נושא שמאוד חשוב לשלוח בו מסר וזה לכל אותן נערות שמרגישות צורך להכניס עצמם להפרעות אכילה כדי שהן ייראו יפות. אז אני אומרת להן שאף אחת לא צריכה להרעיב את עצמה וכל מי שתאכל מסודר ותנהל אורח חיים בריא יכולה להיראות מצוין".

"בקולקציה החדשה" מספרת אילנית אלטמן ססה, מעצבת המותג הראשית של  'אקספוז' "הרחבנו את הקולקציה ושמנו דגש על חזיות חדשות מובנות, איכותיות וסקסיות". בליין החדש שיצרה אלטמן ססה שולטים צבעי שחור – לבן קלאסי וגם עוד כמה צבעי עונה כגון סגול, אפרסק וכחול ג'ינס "פיתחנו גם סט חדש של תחתונים מחטבים שמדגישים את קווי המתאר של הגוף," מספרת אלטמן ססה.  

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY