תלמידי מגמת התיאטרון בבית הספר רבין בקריית ים זכו השבוע לשיעור מוטיבציה מאת יליד העיר והתלמיד לשעבר, השחקן דביר בנדק. ההתרגשות הייתה גדולה ובקרוב צפוי ביקור שני

תלמידי קרית ים זכו לביקור מכובד השבוע, שחקן התיאטרון והקולנוע  דביר בנדק שהגיע עם גזרתו הדקיקה המחודשת לעיר, אבל לא כדי להשוויץ כמה הוא חתיך עכשיו אלא לספר על עברו בעיר וגם לתת קצת מוטיביציה, השחקן גילה לתלמידים כי הוא עצמו בוגר מערכת החינוך של העיר וכי למד במגמת האלקטרוניקה של בית הספר רודמן.

"אז עוד לא ידעתי שאני רוצה להיות שחקן וגם לא הייתה מגמה כזו ולא היה תיאטרון כפי שעומד לקום בקרוב בעיר שלכם" אמר בנדק לתלמידים. בהרצאתו הוא סיפר להם  על הדרך המאתגרת שעבר ואמר להם כי כדי להצליח בתחום התיאטרון כמו בכל תחום אחר דרושה נחישות, רצון, אופי חזק ויכולת עמידה מול כישלונות וקשיים.

בנדק התקשה להסתיר את התרגשותו כאשר פגש בצוות המורים וזיהה מהם כמה שהיו מוריו כשהיה תלמיד בעיר, כמו את מנהלת בית הספר אביבה כהן שהייתה המורה שלו למדעים.

השחקן נפגש גם עם ראש העיר דוד אבן צור ונענה להזמנתו להגיע לכנס מורי בית הספר רודמן לדורותיהם אשר מתוכנן להתקיים השנה כחלק מהאירועים לציון 75 שנה להיווסדה של קריית ים.

5 COMMENTS

LEAVE A REPLY