ושוב קפץ החורף לביקור

גולף. סוודרים  79.90-299.90 ₪ (לפני הנחות סוף עונה). צילום יריב פיין
גולף. סוודרים 79.90-299.90 ₪ (לפני הנחות סוף עונה). צילום יריב פיין

אל תספידו את העונה. שלא כמו שנדמה היא לא באמת קרובה לסיומה. קיבצנו עבורכם מספר אמצעי התמודדות כי אין כמו שופינג לחמם את הנפש הקפואה. ואם תהיו סבלניים תקבלו שורה של טיפים למסע הסקי הקרוב שלכם.

ואל תשכחי לקחת סוודר

סוודר הוא פריט שאף פעם לא יוצא מהאופנה, ואיך אפשר להעביר את הימים הקרים בלי הפריט המחמם והנוח הזה? בקולקציה של גולף עוצבו סוודרים עם צווארוני שאל ארוכים במראה מרושל לצד קרדיגנים ב מבחר דוגמאות וסריגות של צמות בולטות. גם ווסטים סרוגים עם פרנזים במראה בוהו טרנדי וסווטשרטים במראה ספורטיבי מככבים בקולקציה ואפילו עוצבו מכנסיים סרוגים לנשים וגם לגברים בגזרות רחבות בשילוב דוגמאות סריגה ודפוסים אתניים שאפשר ללבוש בטוטאל לוק סרוג.

מה בין כבשה לגרב

הקור חוזר בשישי ועימו החיפוש אחר אביזרים שיסיעו לנו לצלוח אותו בנעימים. גרבי Bridge Dale, מותג פרימיום של גרביים שמיוצרות מהגז הראשון של כבשים מזן מיוחד. הטכנולוגיה, הקרויה FUSION גם היא ייחודית: מיוצרת מצמר בשילוב סיב סינטטי מיוחד אשר מבודד חום ומוליך זיעה. הגרביים חזקים מאוד ושומרים על כף הרגל יבשה. בנוסף, ישנו ליין מיוחד לחיילים ALPHA , גרביים מכותנה לשימוש יום יומי ומצמר למסעות לחיילים הקרביים. גרבי החיילים שומרים חום ומדפים זיעה ועל ידי כך שומרים על כף הרגל יבשה.לרכישה בחנויות המטיילים

גרבי חיילים 65-89 ₪, גרביים רגילות 119-159 ₪. צילום פינו חדד
גרבי חיילים 65-89 ₪, גרביים רגילות 119-159 ₪. צילום פינו חדד

מנגל ללא ניפנופים

בא לכם למנגל גם ביום גשום? הנה הפיתרון: מנגל גריל חשמלי בעיצוב חדשני מבית FIX, בעל רשת צלייה גדולה במיוחד (27X35), מתפרק וקל לניקוי, מכיל מנגנון בטיחות שהופך אותו מתאים גם לשימוש בתוך הבית, בנוי מחומרים איכותיים, צולה את הבשר במהירות רבה ומעניק לו טעם וארומה כמעט כמו בגריל פחם. עוצמת הצלייה הינה גבוהה ומתאימה לכל סוגי הבשר.

מנגל חשמלי. מחיר 89 ₪. להשיג ברשת "סיטי שופ" ברחבי הארץ
מנגל חשמלי. מחיר 89 ₪. להשיג ברשת "סיטי שופ" ברחבי הארץ

 שנינו יחד תחת מטרייה אחת

קולקציית מטריות סמסונייט בעיצוב ציורי הגרפיטי הידועים של האמן קית' הרינג, על רקע אדום או כחול משוות למטריות מראה ייחודי-אייקוני וספורטיבי לצד איכות בלתי מתפשרת של חומרים. המטריות קלות משקל עם מנגנון אוטומטי, נוחות לשימוש וקומפקטיות. לקולקציית מטריות זו כמו לכל קולקציית מטריות חברת סמסונייט תוחלת חיים ארוכה, המהווה תמורה מלאה למחיר. האיורים הייחודים משלימים אווירה חורפית וכיפית ללא כל ספק.

 

ניתן להשיג: בחנות הדגל של סמסונייט וברשת החנויות טופ-תיק. מחיר: 165-215 ₪
ניתן להשיג: בחנות הדגל של סמסונייט וברשת החנויות טופ-תיק. מחיר: 165-215 ₪
SISTER M. סטודיו המותג, דרך שלמה 79, בתיאום מראש- 050-9028063. מחירים: 3,000- 6,900 ₪. צילום אלה אוזן
SISTER M. סטודיו המותג, דרך שלמה 79, בתיאום מראש- 050-9028063. מחירים: 3,000- 6,900 ₪. צילום אלה אוזן

 כלות בחורף

הקו המאפיין את מותג האופנה SISTER M, הינו שילוב בין עיצוב מודרני-אורבני לבין אלמנטים אתניים. שמלות הכלה מאופיינות ברוח הבוהו-שיק של המותג ושואבות השראתן מתרבויות שבטיות ובוהמייניות. המעצבות עושות שימוש קפדני בבדים איכותיים ובשילוב חומרים כגון: משי, שיפון, רקמות מיוחדות עשויות בעבודת יד, פרנזים, נוצות, שזירות חוטי זהב ועוד. הגזרות משוחררות ורחוקות מן הגוף, ובשילוב הבדים הנוזליים מעניקים הרגשה נינוחה וקלילה תוך הבלטת המראה הייחודי כיאה לכלה. פלטת הצבעים נעה בגוונים של שמנת, לבן, ניוד, שמפניה, ברונזה, כסף וזהב.

 

 

כאבי פרקים הסוף

מזג האוויר הוא ללא ספק גורם מנבא עבור רבים מהאנשים הסובלים מבעיות פרקים. כאבים אלו מתעצמים בעיקר במזג אוויר חורפי. כך שאם התעוררתם בבוקר חורפי עם כאב בצוואר, בברך או בפרק אחר בגוף, דעו שישנם דרכים להקל על הכאב. אחת המומלצות היא שמירה על חום הגוף וחימום האזור הכואב. רטיית URIEL מטפלת בכאבי פרקים, שרירים וחבלות באמצעות חום או קור. הרטייה מיוצרת על בסיס ג'ל (קומפרס) לקור או חום ומתאימה לשימוש רב פעמי. בעת חימומה הרטייה מפחיתה ומקלה על כאבי פרקים ושרירים תפוסים. בעת קירורה מסייעת בהפחתת נפיחות וכאבים כתוצאה מחבלה. להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת, מכוני אורטופדיה ובחנויות המובחרות.

צוואר וכף היד רטיית חום וקור. מחיר: 97 ₪
צוואר וכף היד רטיית חום וקור. מחיר: 97 ₪

אופנה שבטית

בהשראת שבטי הסאמי עוצב מגף ה-Kula  הנוכחי של Vivobarefoot  לחורף עם בטנה תרמית ועיטורי פרווה, ציפוי שעוות דונג טבעית לבידוד מלא מקור, בגווני חום שיתאימו ללוק חורפי בהשראה שבטית. מותג ההנעלה הבריטי מבוסס על עיקרון "ההליכה הטבעית" ועל ההנחה כי כף הרגל האנושית היא אמצעי ההליכה המשוכלל ביותר, המצויד בכל הרכיבים הדרושים כגון בולם זעזועים ובקרת תנועה טבעית ואינה זקוקה לעזרים חיצוניים כדי לצעוד נכון. מתוך הנחה זו פיתחה החברה סוליות פטנט בלעדיות, דקות במיוחד, עמידות לנקבים ומספקות בידוד תרמי מחום וקור וגמישות לגמרי.

vivobarefoot. מחיר: 999.90 ₪ עכשיו במבצע סופעונה : 499.90 . צילום vivo studio
vivobarefoot. מחיר: 999.90 ₪ עכשיו במבצע סופעונה : 499.90 . צילום vivo studio

 

סקי ולא הגבינה

THE NORTH FACE. 199 שח כובע לסקי עם פרווה פנימית. צילום גים פלטין
THE NORTH FACE. 199 שח כובע לסקי עם פרווה פנימית. צילום גים פלטין

עופר יער– און, מנהל מכירות של המותג THE NORTH FACE בטיפים איך להתכונן לחופשת הסקי הראשונה שלכם:

  1. טיימינג – חשוב לבחור זמן טוב לגלישת סקי. רצוי לשים לב לתחזית מזג האוויר בזמן תכנון הטיול ולבטל את התוכנית כאשר צפוי גשם, שלג או רוחות חזקות.
  2. ציוד הכרחי – חליפות סקי, כובעים, כפפות וציוד מגן הם הכרחיים ורצוי לרוכשם לפני החופשה. חשוב להצטייד בגרביים עבות וביגוד תרמי לשמירה על חום וטמפרטורת הגוף.
  3. עזרה ראשונה – רצוי להכין תרופות כי אין לדעת כיצד הגוף שלכם יגיב במזג אוויר קר כל כך. הצטיידו במשחות לכוויות קור, כדורים לכאבי ראש.
  4. אימון מקדים – סקי הינו ספורט המצריך מאמץ פיזי ולכן על מנת למנוע שרירים
    מעיל סקי של THE NORTH FACE. מחיר 1999 שח. להשיג בחנויות המותג. צילום גים פלטין (Custom)
    מעיל סקי של THE NORTH FACE. מחיר 1999 שח. להשיג בחנויות המותג. צילום גים פלטין (Custom)

    תפוסים, יש להרבות בפעילות גופנית לפני היציאה לסקי.

  5. סלפי? – בתנאי קור קשים, סוללות המצלמה/ פלאפון עובדות שעות נוספות ולכן עדיף להביא סוללות נוספות או מטען נייד. כמו כן, לעיתים קרובות הקור גורם למכשירים טכנולוגיים לקרטע ולכן עדיף לשמור אותם במקום חם ויבש.

 

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY