גנרל חורף – תמיד הוא חוזר משום מה

מחממי אוזניים. בין 2.5 -15 שח
מחממי אוזניים. בין 2.5 -15 שח

אומרים שאם נולדת בחורף, תאהב חורף. אז אומרים! אני נולדתי בערב ראש השנה ואני לא מחבבת חגים. לא מתה על הקיץ, סובלת בעונות מעבר וממש שונאת חורף. אף אדום, קצות אצבעות כואבות, כפות רגליים קפואות, שכבות על שכבות, סרבול תמידי וכל יציאה מהפוך בבוקר גורמת לתסכול ואכזבה, למה אני לא בת של טייקון… אין כמו להישאר בבית המחומם שלי.

נתחיל בגדול, חייבים לאטום את הבית. למי שאוהבים לעשות זאת בעצמם אני ממליצה על BG GLU. זהו חומר אטימה בעל ביצועים גבוהים,  נדבק היטב למשטחי עץ, בטון, פח גלי, לוח אזבסט, גגות אספלט ועוד. BG GLU. הוא קל לשימוש על ידי התזה, הברשה או גלילה וכמו כן, קל לניקוי. הציפוי על בסיס מים ואינו רעיל. מגיע בגוונים לבן, אפור, אדום, כתום וכחול.

ניתן להשיג: בחנויות לחומרי בניין ומוצרי בית, עשה זאת בעצמך, וסניפי הום סנטר.

יש לבודד. צילום: ניר עצמון
יש לבודד. צילום: ניר עצמון

אטום אטום, אבל הרצפה קרה. DEARFOAMS – נעלי הבית המעוצבות מארה"ב, משיקות בימים אלו את קולקציית חורף 2016. בקולקציה מגוון נעלי בית: מוקסינים, סירה, חלקן גבוהות מעל הקרסול וחלקן פתוחות מאחור. העיצובים המרהיבים כוללים בדים נעימים ומפנקים: דמויי פרווה, סרוגים, תוספות כפתורים ורוכסנים וכן תיפורים ודוגמאות עם אלמנטים אינדיאניים. נעלי הבית בעלות סוליה המותאמת לבית ולהליכה גם מחוץ לו

מחירים: החל מ- 79 – 179 ש' מידות: S ,M ,L ,XL (בהתאמה ל- 35-42).

ניתן להשיג במגה ספורט, ורטהיימר ספורט, את, המשביר לצרכן, רשת פפאיה, H&O ואפרודיטה.

גם בחוץ וגם בפנים
גם בחוץ וגם בפנים

 

זוג נוסף ומומלץ הן נעלי הבית עם רפידת ויסקו המתאימה את עצמה לכף הרגל, אשר משווקת טלפארמה, בית המרקחת המקוון המוביל בישראל. הן מתאימות את עצמן לכף הרגל באמצעות "ספוג זיכרון"– מבנה הנעל מתעצב סביב הרגל בעת ההליכה ובכך יוצר תמיכה מרבית לכף הרגל. המוקסינים, הדגם המשודרג של נעלי הבית מתאים לנשים וגברים וניתן להשיגו בצבעים שחור, קאמל וחום.

מחיר: 129.90 ₪ (במקום 199 ₪), מידות:M (39-41), L (42-44), XL (44-46)  S (37-38).

דגם מוקסין צילום: ניר עצמון
דגם מוקסין צילום: ניר עצמון

ילדים לא ממש מקפידים על נעלי בית. משום מה לא קר להם. אולי נעלי הבית המפנקות של Golf Kids בצורת רגלי מפלצות ישכנעו את הקטנטנים להחליק לתוך נעלי בית מחממות, פרוותיות ורכות.

טווח המידות: ילדים- 25-33 מחיר: 59.90 ₪

גולף קידס. צילום טל טרי
גולף קידס. צילום טל טרי

ואם הילדים עדיין לא השתכנעו, רשת "שטיחי איתמר", המתמחה בייבוא שטיחים דקורטיביים, משיקה בימים אלו את קולקציית השטיחים לחורף הנוכחי תחת הכותרת "תרבויות ותגליות" שכשמה כן היא: קולקציה המשלבת שלל טרנדים השאולים מהאופנה הבינלאומית ושילובה בעיצוב הבית.

מחירים החל מ- 2,400 ש' (לגודל של 160X230 ס"מ). להשיג ברשת שטיחי איתמר.

שטיחי איתמר צילום: אלעד גונן
שטיחי איתמר צילום: אלעד גונן

וניתן להתחמם גם בצורה אחרת: חברת רפאל'ס, יצרנית הגרנולה וחטיפי הדגנים, משיקה סדרת מוצרי דגנים חדשה המכילה: פתיתי כוסמין מלאים, חיטה מלאה, שעורה מלאה, שיפון מלאים, שיבולת שועל מלאה ומיקס פתיתי דגנים. תערובות הדגנים עשירות ומגוונות, בעלות ערכים תזונתיים גבוהים, מיועדות לשימוש ללחמים, עוגות, עוגיות וכדורי אנרגיה, שייקים, פשטידות ומאפים מלוחים, ציפוי לשניצל ועוד. אך תסכימו איתי שאין כמו דייסה חמה ומהבילה (ומזינה) לימי החורף הקרים.

מחיר מומלץ לצרכן: 7 – 9 ₪ לאריזת 400 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

סדרת פתיתי דגנים רפאלס
סדרת פתיתי דגנים רפאלס

רשת חנויות הדיסקאונט MAX משיקה ליין מוצרי חורף הכולל מאות מוצרים חדשים וייחודיים לרשת, לכל בני המשפחה ובמחירים הנמוכים והאטרקטיביים ביותר בארץ.

בין מוצרי החורף החדשים שהרשת מציעה ניתן למצוא: מפזרי חום, קנקני וספלי תה מעוצבים בשלל צבעים וגדלים, מרקיות מעוטרות,  מטריות ממותגות בדמויות שהילדים אוהבים, פיג'מות למבוגרים ולילדים, כפפות וצעיפים, נעלי בית למבוגרים ולילדים, מחממי אוזניים פרוותיים, בקבוקי מים חמים מעוצבים ועוד,עם שלל המוצרים שיש לרשת MAX להציע ניתן להכין את כל אחד מבני הבית לחורף הקרוב בפחות ב 100 שקלים!

אם אתם כמוני, סובלים מקור, כדאי לכם להצטייד בלבוש מתאים, אשר יסייע לכם בהתמודדות עם הקור ואם אתם רגילים לעשות פעילות גופנית מחוץ לבית, המענה האידיאלי עבורכם הינו ביגוד תרמי איכותי המסייע בשמירת חום הגוף תוך נידוף הזיעה מחוצה לו. למשל, על הגרביים של Bridge dale אני לא מוותרת. זו חברה המתמחה בייצור גרביים איכותיות ונחשבת מס' 1 בעולם. ישנם סוגי גרביים רבים ומגוונים: לטרקים, טיולים, יומיום ולחיילים. הייחוד שלהן: מיוצרות מהגז הראשון של כבשים מזן מיוחד ועל כן נחשבות יוקרתיות מאוד. הגרביים חזקות מאוד ושומרות על כף הרגל יבשה. להשיג בחנויות למחנאות וטיולים.

גרבי חיילים 65-89 ₪, גרביים רגילות 119-159 ₪

צלום :פינו חדד
צלום :פינו חדד

הסבתות טוענות שאם כפות הרגליים חמות, כל הגוף חם. לא נתווכח איתן, אבל צריך להיות גם יפה. כאן נכנסת קולקציית מעילי הפרווה הסינטטית שהשיקה ג'אמפ. למעילים יש שיק אירופאי חמים, המשתלב היטב במערכות לבוש שכבתיות הכה טרנדיות העונה וכן בסגנון שנות ה60 ומראה ההיפי שיק. שילובי פרוות סינטטיות במגוון פריטים מוסיפים המון למראה מתוחכם וחורפי.

טווח המידות: 38-48, תווך מחירים:199-299 ₪

ג'אמפ. צילום אודי דגן
ג'אמפ. צילום אודי דגן

ולאחר יום שלם בחוץ, מה יותר מהנה מלחזור הביתה, להתעטף בחום, כוס תה ולהתפנק עם ממרח חלווה של חברת אחוה היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה. ממרח החלווה הינו מעדן שומשום למריחה, טעים ומשובח, המכיל 50% טחינה גולמית, בעל מרקם עשיר, אינו מפריש שומן, נימוח ונמס בפה. הממרח שומר על טריותו לאורך זמן, מצטיין בטעם עשיר ומרענן, אינו דביק ובעל מרקם אחיד.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

מחיר מומלץ לצרכן: 12 – 10 ₪ לאריזת 400 גרם

ממרח חלוה
ממרח חלוה

 

 

 

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY