קומונה רומנטית: חי עם המטפלת של אביו וניהל רומן גם עם גיסתו

אשתו דווקא אמרה שאין לה בעיה עם זה ושבעלה יכול לעזוב את הבית "אבל שידע כי הוא צריך להשאיר הכל מאחור". כלומר, להיפרד מסכום של עשרות מיליוני שקלים

 

"הם חיים כמו בקומונה ואין לי בעיה עם זה", השיבה האישה, בתגובה לתביעת הגירושין שהגיש בעלה לבית הדין הרבני  ופירטה בפני הדיינים את ה"נשים הנוספות" בחיי המין של בעלה.

תחילתו של הסיפור לפני כשבע שנים. הזוג בתחילת שנות הארבעים לחייו, ולהם שני ילדים. שלוש שנים לאחר שנישאו, ביקש הבעל להעביר את אביו, מייסד אימפריית אופנה, להתגורר ביחידת הדיור הצמודה לדירת הזוג.

זה קרה לאחר שהאב למטפלת ולקרבת נכדיו ובנו חשב שהדבר הנכון לעשות שאביו יעבור להתגורר ממש קרוב אליהם כדי שנכדיו יבקרו אותו מידי יום. המעבר עבר חלק והתנהל על מי מנוחות עד שהמטפלת של אביו החלה לנהל רומן עם בנו של המטופל.

בדרישה ל"שלום בית" טוענת האישה באמצעות עורכת הדין שרין סולן כי בעלה מנהל רומן, לא רק עם המטפלת, אלא גם עם אחותה של אשתו (גיסתו) שנהגה לבוא לסייע לה מפעם לפעם בטיפול במשפחה המורחבת.

"הרומן הזה עם המטפלת ואחותי, גלש לממדים גדולים עד שבעלי החליט להפוך אותו לגלוי וסיפר לי כי הוא מנהל קשר רומנטי גם עם אחותי והוא מבקש שיגורו איתנו יחד", טענה האישה.

עו"ד סולן הוסיפה בפניה לבית הדין הרבני כי למעשה מהרגע הראשון ידעה האישה למה בעלה הביא את אביו והמטפלת ליחידת הדיור הצמודה. "בעלי לא מוותר סתם בוקר אחד על 5,000 ש"ח שכירות בחודש", כתבה בפנייה לבית הדין

עו"ד סולן מציינת כי האישה מוכנה לחיים המשותפים יחד עם המטפלת ואחותה, זה מעולם לא הפריע לה. "אנחנו חיים כמו בקומונה", טענה. הבעל שכאמור מבקש להתגרש הטיח. "זה מבוים היא רוצה את כספי".

האישה לעומת זה הבהירה כי בעלה יכול לעזוב את הבית "אבל שידע כי הוא צריך להשאיר הכל מאחור".  להשאיר מאחור פירוש הדבר להיפרד  מסכום הנאמד בעשרות מיליוני שקלים.

3 COMMENTS

LEAVE A REPLY