חוקי הטבע קבעו שהחזק הוא השורד, הדבר נכון בכל מקום אליו תלכו, החל מהאריות ועד לחרקים הקטנטנים ביותר, בכל מקום החזק הוא השורד האולטימטיבי.

בעל החיים היחיד שקרא תיגר על הטבע הוא האדם, כן, האדם הוא זה שמשנה את חוקי המשחק, מייצר קווי מתאר חדשים לנופים שהיו פעם פראיים ע"י בניית ערים, גשרים, מדינות, הוא זה שבונה והורס, אך הוא גם זה שלעיתים מחזק ומעצים את החלש ולא מאפשר לטבע האכזרי להפכו לטרף.

ביום רביעי שעבר ערכה מועצת הנשים העירונית של קריית ביאליק בראשותה של מזי שניידר ובמעמד ראש העיר אלי דוקורסקי, אירוע העצמת נשים, היה שם הכל, דוכני מכירה שהכנסותיהם הלכו לתרומות, דוכני תכשיטים, ו-2 הרצאות שעוסקות בטהרת המין הנשי והעצמתן, בקיצור, כל מה שנשים אוהבות.

מבין 2 ההרצאות, אחת מהן הייתה ההרצאה שלי "להיות אישה", בה אני משתפת (עד הגבול שניתן להכיל) איך מנקודת זינוק גרועה הצלחתי להגיע למקום שלם עם עצמי ולעצמאות כלכלית.

גם כשחוקי הטבע רצו לגזור את דיני, קראתי אני תיגר עליהם ואמרתי "לעולם לא אהיה לטרף", זה הקו שהנחה אותי במרוצת השנים, לא יכולה לומר לכם שזה היה קל, אך לא היה אתגר שלא יכולתי לו, התוצאה בהחלט שווה !

העמידה שלי על הבמה בפני מאות הנשים שגדשו את האולם ובפני ראש העיר לא רק נתנה לי את האפשרות להעביר עוצמות לנשים אחרות, אלא הוכיחה שאנו, בני האדם, שוב עיצבנו את חוקי הטבע הנוקשים לטובתנו, ובחרנו להעצים ולחזק איש את רעהו.

אז מה זה בעצם "להיות אישה" ?

כנסו לדף שלי ותתעדכנו: דנה נחמני

 

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY