זקוקים לתוכנת ניהול יותר מתקדמת, אבל חוששים מההתאמות שיידרשו בעסק? עם תוכנה של בינה לא צריך לדאוג כי היא מתאימה את עצמה לצרכי העסק שלכם.

בית התוכנה הוותיק בינה מערכות ופתרונות, מתמחה במתן פתרונות מתקדמים ומותאמים לצרכים משתנים של המשק הישראלי. מדובר במענה הנדרש עבור ניהול עסקים בכל קנה מידה וענף במשק, החל מפתרונות לעוסק זעיר ועד לתוכנות ניהול כוללות עם מערך בקרה ושליטה עבור חברות, ארגונים ומפעלים. בית התוכנה מציע כלים חכמים ומגוונים בעלי יכולת התאמה לצרכים, שיטות ודרישות עבודה שונות ומשתנות של המשתמשים.

תוכנה מתקדמת עם שלל מודלים לניהול

תוכנת ניהול עסקים של בינה, הפועלת עם חלונות, מספקת מענה שלם לצרכי העסק על כל היבטיו הייחודיים. כך לדוגמא, נתוני המערכת נשמרים בכל רמת אבטחה ומידור מבוקשת וניתנים לשליפה במספר דרכי הצגה, מיון, חיתוך ודוחות. גם אפשר לשלחם למגוון יעדים כדוגמת תוכנת אקסל, מייל מבוקש, תזכורות, יומני עבודה, וכן לצרפם למסמך חיצוני ועוד.

על ידי הזמנת תוכנת הניהול של בינה תזכו במגוון מודולים עסקיים המקיפים צרכים שונים של  החברה. בין היתר התוכנה כוללת:

מודולים לניהול כרטסות של לקוחות, ספקים, פריטים, עובדים, בנקים, מדדים  ומט"ח.

  • מודולים לשיווק – לרבות מחירון לקוח, קשרי לקוחות, הצעת מחיר, הזמנה פנימית, תזכורות, יומן פגישות ומשימות.
  • מודולי מכירות – כוללים מודולים שונים לתעודות משלוח, חשבון עסקה, חשבונית, תעודת השכרה ותעודת החזרה.
  • גביה – כולל למשל מודול לדוח חייבים, יתרות פתיחה, שקים חוזרים, מעקב לקוחות, התאמות ומכתבי תזכורות לתשלום.

וזו רק ההתחלה: התוכנה כוללת עוד מגוון מודולים עבור קופה, רכש, מלאי, ייצוא קבצים ודוחות ועוד.

כל מה שתבקשו בתוכנת ניהול אחת, חכמה ופשוטה לשימוש

הדגש בתוכנת ניהול עסקים של בינה הושם על יצירת מערכת מתקדמת וחכמה, שהינה אמינה, יעילה, פשוטה וידידותית למשתמש, המשתדרגת ומשתפרת כל הזמן ומציגה רמה גבוהה של גמישות. כל תוכנה של בינה מאפשרת התאמה מלאה לצרכיו של העסק שעבורו היא מיועדת, כך שבמקום שהחברה שלכם תנסה להתאים את עצמה למידות ונתוני תוכנת הניהול, עם בינה תוכנת הניהול מתאימה עצמה במדויק אליכם.

יתרה מכך, מלבד הקניית מודולים סטנדרטיים של תוכנות ניהול עסקים ERP, התוכנה מסופקת עם מודול ייחודי לתחום עיסוקה של חברתכם, בין אם מדובר בניהול צי רכב, ניהול בתי דפוס, ניהול חברת ניקיון ואחזקת בניינים, טכנאי שירות וכדומה. זאת לצד שלל פונקציות חיוניות לעסקים רבים שבינה פיתחה, כדוגמת ניהול פרויקטים, ניהול שירות לקוחות, תוכנות לניהול קופות, ואפליקציות לטאבלט או סמארטפון עם יכולת התממשקות און ליין ישירות לתוכנת העסק.

עוד קצת על שירותי בינה

את תוכנת בינה תוכלו בתור התחלה להכיר במודל ניסיוני. בהמשך, לאחר הטמעת התוכנה בחברתם תזכו לתמיכה אינטרנטית ו/או טלפונית ובמידת הצורך יגיע לעסק שלכם טכנאי של בינה. התמיכה מסייעת ללא עלות לבעלי חוזה שנתי גם בביצוע של עדכוני גרסאות של התוכנה. שימו לב: בשנה הראשונה שלכם עם בינה תקבלו חוזה שרות ללא עלויות נוספות.

לקבלת עוד מידע ולהזמנת תוכנת ניהול עסקים בהתאמה אישית, צרו קשר עם חברת בינה בטלפון 03-7361150.

הכתבה נכתבה בחסות http://www.binaw.com

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY