רשימת העוזבים מוכנה?

יישאר ויפרוש. בניון
יישאר ויפרוש. בניון

 

במכבי חיפה החלו את ההכנות לקראת פתיחת חלון ההעברות של ינואר. על הפרק: פרידה מלא מעט שחקנים. השמות בכתבה

למרות שאנחנו רק בנובמבר, במכבי חיפה כבר מתחילים לבנות את השינויים של חלון ההעברות של חודש ינואר. המחשבה כרגע בקבוצה היא פחות במי להתחזק ויותר את מי לשחרר מהמועדון. הפעם יעקב שחר הבין כנראה שייתכן והבעיה היא ברמת השחקנים ולא בעמדת המאמן. בצוות המקצועי הולכים ומגבשים רשימה של עוזבים, כשהתקווה היא לעשות את זה בדרך הזולה והיעילה ביותר.

הראשון שצפוי לעזוב הוא טאלב טוואטחה, שגם פציעתו לא מונעת מפיורנטינה לרצות אותו אצלה עוד העונה.

מבחינת ההגנה, בקבוצה לא פוסלים אפשרות לשחרר גם את אייל משומר ואת אוראל דגני, שלמרות היותו שחקן הנבחרת הפעיל היחיד כרגע שמייצג את הקבוצה, לא זוכה להערכה גדולה מדי.

למרות הנבחרת, הוא ברשימה. דגני
למרות הנבחרת, הוא ברשימה. דגני

גם בקצה השני של המגרש יש מועמדים לניפוי, כשהבולט שבהם הוא איתי שכטר, שעם אפס כיבושים ואדום אחד, כנראה מוגדר כאחת ההחתמות המאכזבות במועדון בשנים האחרונות. אלון תורג'מן, שרק לפני שנתיים כבש 14 שערים, לא מוצא את עצמו מאז וגם הוא מועמד לעזוב. לאור האכזבה האדירה מאביחי ידין והפציעות הרבות, גם הוא נמצא ברשימה.

לעומת כל העוזבים, בקבוצה יאפשרו לחן עזרא להישאר עד לסוף העונה. על אף הביקורות והבוז מהקהל בתקופה האחרונה, הקשר ימשיך עד הסוף, אלא אם תימצא קבוצה שתסכים לשלם עליו כסף. נציין כי עזרא מסיים בתום העונה חוזה ויהפוך לשחקן חופשי. לקפטן, יוסי בניון, גם תינתן האפשרות לפרוש בסיום העונה כשהוא לובש את החולצה הירוקה.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY