ראש העיר חיפה, יונה יהב, הגיע ביום חמישי 19.10.17 לסיור מקיף במרכז היום לאזרח הוותיק שמפעילה עמותת שילה בכרמל ולפגישה עם ראשי העמותה. במסגרת הסיור, חנך ראש העיר את פרוייקט הקומה השנייה למרכז היום, שעומד לצאת לדרך בנובמבר שנה זו.  הפרוייקט, בהיקף של כ 5 מיליון ₪, ממומן ברובו על ידי קרן הסיעוד של המוסד לביטוח הלאומי ויגדיל משמעותית את יכולת מרכז היום ועמותת שילה לאפשר שירות לאזרחים וותיקים נוספים.

במהלך סיורו שוחח יהב עם אזרחים וותיקים המבקרים בו, צפה בפעילויות השונות ובירך את המבקרים. "אנחנו נוכחים לדעת שהבית והשכונה הינם העוגן והמוקד עבור אזרחים ותיקים בכל הגילאים. ועל כן קיימת חשיבות רבה למגוון שירותים שיגיעו עד הבית. עמותת שילה מהווה זרוע חשובה של עירית חיפה לנושא השירותים לאזרחים וותיקים", ציין יהב, והדגיש את התרשמותו מהמקום, מהמנעד הרחב של הפעילויות ובעיקר משביעות הרצון עליה העידו  המבקרים.

"אנחנו בשילה מאמינים כי הבית, השכונה והסביבה המוכרת הם המקום הטוב ביותר לאדם, ולשם הישארותו בבית, מציעים מגוון פתרונות ומענים. כל התחזיות הדמוגרפיות מצביעות על הכפלת מספר האזרחים הוותיקים באוכלוסייה תוך זמן לא רב. הרוב המכריע, בוחר להישאר ולגור בבית – ואנחנו נערכים כבר עכשיו, עם הגדלת שטחו של מרכז היום כרמל ופרוייקטים נוספים", ציין יו"ר שילה, שלמה וול.

 

"ביקורו של ראש העיר במרכז היום כרמל והזמן הרב שהקדיש לביקור, הוא הצהרת מחוייבות חד משמעית לאזרחיה הוותיקים שלחיפה", אמרה מנכ"לית שילה, דניאלה אלרון. "שילה מקיימת שותפות אסטרטגית עם העירייה ואגף הרווחה, כדי להציע את השירותים האיכותיים ביותר לאזרחים הוותיקים", דברי אלרון

מימין לשמאל: שניאלה אלרון, מנכ"לית שילה, שלמה וול יו"ר שילה, ראש עיריית חיפה יונה יהב.

קרדיט צילום: ראובן כהן.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY