במעמד שגריר הפיליפינים בישראל וראש עיריית חיפה ייפתח "פסטיבל הפיליפינים" ביום ראשון, 11.6.17 לעיני מאות חוגגים אשר יהנו מחגיגה של תרבות, אמנות, צבעים וריחות והפתעה:   פרינסס ריברה וירטודזו – הריטה של הפיליפינים

"פסטיבל הפיליפינים" יתקיים זו השנה העשירית במרכז קסטרא – חוצות היוצר, בפאתיה הדרומיים של העיר חיפה בתאריך 11.6.17, כשהשנה מחכה לאלפי החוגגים הפתעה בדמותה של פרינסס ריברה וירטודזו, שהיא אחת הזמרות המצליחות והנערצות בארצה.

רעיון הפסטיבל נולד מתוך יוזמה משותפת של עיריית חיפה ושגרירות הפיליפינים בישראל במטרה להעמיק את שיתוף הפעולה בין חיפה ובירת הפיליפינים מנילה שהינן ערים תאומות.

שגריר הפיליפינים בישראל, מר נתנאל אימפריאלי ייתן את האות לפתיחת הפסטיבל בשעה 19:00 בנגינת המנוני שתי המדינות. הוא יישא דברים, כמו גם ראש העיר המארחת מר יונה יהב, קונסול הכבוד של הפיליפינים בחיפה מר כרמל הכהן ונציגת הבעלים של מרכז קסטרא גב' אביבה דנקנר.

מנכ"לית מרכז האמנויות ניצן מרסיאנו תארח במקום סמינר על תיירות פיליפינית, אליו הוזמנו נציגי חברות תיירות וחברות טיסה, תערוכת צילום אשר תיתן הצצה על יעדי תיירות פיליפינים, אנשי עסקים חיפאיים המקיימים קשרי מסחר עם הפיליפינים וכן אזרחי הפיליפינים המתגוררים בכל רחבי הארץ, אשר ייהנו מתוכנית אמנותית עשירה ומגוונת וכן מדוכני מכירה מגוונים.

התוכנית האמנותית תכלול כאמור את "מלכת הלבבות" הפיליפינית פרינסס ריברה וירטודזו וכן אמנים רבים אחרים, ביניהם אפריל שני, האווי דנאו, קתלין אליגדו, להקות מחול, אמן הג'אגלינג גיא קפלן וג'וי נאג, הישראלית בת למהגרים פיליפינים, אשר קטפה את המקום השלישי והמכובד בתוכנית "דה וויס ישראל", כנציגתה של המנטורית מירי מסיקה בחודש מארס האחרון, אשר תשיר בעברית ובאנגלית.

הפסטיבל ייפתח בשעה 19:00 בחצר הקסטרא והכניסה אליו תהיה חופשית וללא תשלום. חצר הקסטרא תקושט לכבוד המאורע ויוצבו בה דוכני מכירה מדליקים, שם תתקיים התוכנית האמנותית. בשעה 18:30 לערך ייפתחו השגריר הפיליפיני וראש עיריית חיפה את התערוכה על יעדי תיירות בפיליפינים. סמינר התיירות יתקיים מהשעה 17:00 באולם "סטודיקו", אך אינו פתוח לקהל הרחב.

כולם מוזמנים!

 

מרכז קסטרא – חוצות היוצר, רח' פלימן 8, חיפה, טלפון: 04-8590001

פייסבוק: מרכז קסטרא – חוצות היוצר

http://www.castra.co.il/

 

1 COMMENT

LEAVE A REPLY