טון אבוקדו. חלק מהתוצר החקלאי שנתפס צילום: חטיבת דובר המשטרה
טון אבוקדו. חלק מהתוצר החקלאי שנתפס
צילום: חטיבת דובר המשטרה

 

פעילות של מג"ב הביאה לתפיסת שבעה חשודים. ארבעה רכבים הוחרמו. חלק גדול מהתוצרת החקלאית שנגנבה היתה אבוקדו ממטעים באזור מטה אשר

חקירה סמויה, שארכה למעלה מחודשיים, הביאה בסופו של דבר למעצרם של שבעה חשודים בעשרות גניבות של תוצרת חקלאית. לוחמי משמר הגבול, עצרו שבעה חברי חולייה, החשודים בעשרות גניבות של תוצרת חקלאית בתחומי מחוז חוף.

החקירה החלה לאחר שבחודשים האחרונים, התקבלו ביחידה המרכזית של מג"ב חוף, מספר רב של תלונות, על גניבות גדולות של תוצרת חקלאית. מדובר בעיקר בגניבת אבוקדו, ממטעי גידול בתחומי המחוז בכלל ובאזור המועצה האזורית מטה אשר בפרט. השווי הכולל מוערך במאות אלפי שקלים. במשך מספר חודשים, ניהלה היחידה חקירה סמויה מאומצת ומורכבת, שכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים והשקעה במאמצים מודיעיניים משמעותיים.IMG-20160118-WA0045

לפני מספר שבועות, לאחר שהתקבל מידע ביחידה, איתרו הלוחמים רכב ובו קרוב לטון אבוקדו גנוב. הם הצליחו להתחקות אחר מספר חשודים, שעל פי החשד היו חברי החוליה המבצעת. בשבוע האחרון, לאחר שגובשו די ראיות על מנת להביא את החשודים לדין, יצאו לוחמי היחידה, יחד עם כלל לוחמי מג"ב חוף, למבצע מעצרים נרחב, שבסופו נעצרו שבעה חשודים מרכזיים בפרשה. בנוסף, נתפסו ארבעה כלי רכב שעל פי החשד שימשו לצורך ביצוע הגניבות.

מפקד היחידה, רפ"ק אלי אמירדז'אנוב, אמר: "חשוב להדגיש כי הפשיעה מהסוג הזה פוגעת אנושות בחקלאי ובפרנסתו. אני שמח שהצלחנו לשים את ידנו על כל חברי החוליה ולהביא אותם לדין".

נגד המעורבים, שמעצרם הוארך בחמישה ימים, יוגשו כתבי אישום בימים הקרובים. צפויים מעצרים נוספים בהמשך.

3 COMMENTS

LEAVE A REPLY