חופשה ומשחק כדורגל באנגליה – צריך לדעת ממי להזמין

Manchester City's David Silva (left) and Sunderland's Lynden Gooch battle for the ball during the Premier League match at the Etihad Stadiium, Manchester.

 

חולמים על חופשה באנגליה? חושבים להגיע בקרוב למשחק מרכזי בפרמייר ליג? החברה שממנה אתם רוכשים כרטיסים או מזמינים דירת נופש יכולה לעשות את כל ההבדל, ולתת לכם חוויה אנגלית משובחת.

אנגליה ולונדון בפרט מהוות מוקד משיכה עבור ישראלים רבים שמגיעים לצורך נסיעות עסקים, לחופשה עם בני זוג, חברים ומשפחה, וגם בשביל לצפות בקבוצות האהובות עליהם בליגה האנגלית. יש מספר גורמים בארץ שדרכם ניתן להזמין דירות נופש בלונדון, המעניקות את מירב העצמאות וההנאה, ובמקרים מסוימים יכולות גם לחסוך בעלויות. כמו כן, יש מקורות שונים להזמנת כרטיסים (לרוב וואוצ'רים) עבור משחקים שונים בליגה, בגביע ובמפעלי כדורגל נוספים. יחד עם זאת, ישנם הבדלים משמעותיים בין ספקי השירות, אשר רק מעטים הם יודעים לתת מענה מושלם לפרטים הקטנים והגדולים כאחד.

דוגמה נאה לכך מהווה חברת כל תור שכבר יותר מ- 20 שנה מתמחה באטרקציות, חופשות וטיולים באנגליה. החברה נותנת גב אמיתי ללקוחותיה ודואגת לכל פרט בחופשה שלהם, החל בכרטיסים מעולים למשחקים, להצגות והופעות, ועד למגורים איכותיים בלונדון.

ליהנות ממשחק בראש שקט

אפשר להתווכח עד סוף הימים איזו ליגה הכי טובה באירופה, אבל מה שבטוח הוא, שמי שמתמכר לליגה האנגלית כבר לא יוכל להיגמל. עוד דבר בטוח הוא, שכדי ליהנות ממשחק כדורגל צריך להגיע אליו בלי דאגות מיותרות לגבי הכרטיס עצמו, ולגבי המיקום של המושב. הבעיה היא שרבים מסוכני הנסיעות בארץ לא ממש מבינים מה המשמעות של מושב כזה או אחר במגרש אנגלי, וכל מה שהם יכולים לראות הוא רק את המיקום על המחשב. לעומת זאת, חברת כל תור מורכבת מאנשים שהגיעו מאנגליה ומכירים בפועל את המשחקים, המגרשים ומקומות הישיבה, כך שאפשר לבחור איתם בכרטיסים טובים באמת ובביטחון מלא.

יתרה מכך, כל תור משמשת בתור נציגה בלעדית בארץ של כמה קבוצות מובילות בפרמייר ליג, ביניהן צ'לסי, ארסנל, ומנצ'סטר סיטי, והיא גם מחוברת לסוכנים רשמיים באירופה המספקים מענה לקבוצות נוספות. כתוצאה מכך, בכל תור אתם מקבלים כרטיסים מקוריים למשחקים ויוצאים איתם מהארץ, בניגוד לוואוצ'רים שמספקים סוכני הנסיעות, אותם אתם אמורים לפדות באנגליה כדי לקבל את הכרטיס. כמו שאמרנו, חוויה אנגלית משובחת נמצאת בפרטים הקטנים, ובדיוק לשם כך כל תור מעמידה לרשותכם גם מענה אנושי 24/7 שמספק תשובה לכל שאלה, בעיה או עניין שקשורים לחופשה שלכם, ויש מי שמטפל בכם תמיד.

דירת נופש בלונדון – שיא העצמאות

בין אם מדובר בנסיעת עסקים או בחופשה משפחתית, דירה בלונדון מאפשרת לכם ליהנות מעצמאות ופרטיות מלאות, בסטייל אנגלי משובח. ובדומה לכדורגל, גם כשמזמינים דירת נופש בלונדון רוצים לקבל תמורה מלאה ובטוחה. הבעיה היא שפעמים רבות קונים בארץ דיל עם דירה שלא ברור מה בדיוק מצבה, ועד כמה היא איכותית ומתוחזקת. לעומת זאת, בתור חברה בעלת מומחיות בלונדון כל תור מציעה חוויה מושלמת גם בתחום דירות הנופש. נציגיה מכירים היטב כל דירה ספציפית ויודעים שהיא בדוקה, איכותית ומצויה במבנה מתוחזק היטב. דרך אגב, אנשי החברה גם יוכלו להמליץ לכם על המיקומים הטובים ביותר עבורכם, בין אם אתם מתכוונים להגיע למשחק בוומבלי, להצגה בלונדון, או פשוט לנוח בשכונה שקטה אבל קרובה למרכז העניינים.

דרך אגב, אם אתם מעוניינים לשלב בחופשה שלכם מופעים של אמנים מוכרים בלונדון או בערים אחרות, קחו בחשבון שככל שמדובר במופע גדול ובאומן מוכר – כך קשה למצוא כרטיסים ברגע האחרון. וגם אם מוצאים – המחירים גבוהים מאוד! לכן גם את הכרטיסים למופעים כדאי להזמין מראש דרך חברות כמו כל תור, ולחסוך לעצמכם דאגות, אכזבה והוצאות מיותרות.

לפרטים נוספים על דירות נופש בלונדון, משחקי כדורגל באנגליה וכרטיסים למופעים, ולביצוע הזמנות, פנו אל חברת כל תור בטלפון 03-9047672.

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY