שילה, עמותה לפיתוח שירותים לאזרחים וותיקים בחיפה, המציעה רצף של שירותים עבור האזרחים הוותיקים החיים בקהילה, בהם מרכזי יום, קהילות תומכות, שירותים לאנשים עם ירידה בזיכרון, שירותי טיפול בבית ומרכז רב שירותים לניצולי שואה, ערכה השבוע מגוון אירועים ופעילויות לציון חג הפורים.

מסיבות פורים החלו בארבעת מרכזי היום שמפעילה העמותה (בכרמל, בהדר, בק. אליעזר ובק. חיים) וכללו ביקורים מבתי הספר השונים בעיר, ביניהם בית הספר עירוני ה' שתלמידיו הגיעו למרכז יום מאי ומרכז יום כרמל. ילדי הגנים הגיעו לתהלוכת פורים, מסיבות שכללו הקראת מגילה, שירים וריקודים.

במרכז היום מאי נהנו גם מביקור של הגרעין התורני של חיפה עם רכז הגרעין הרב דניאל רבקין ומר משה שטטמן שבאו לעשות שמח ואף הציבו שולחן טניס לטובת המבקרים. מסיבה נוספת התקיימה בשיתוף פעולה עם מכינה קדם צבאית רבין. תלמידי המכינה באו לשמח את המבקרים, ובין הפעילויות היו תחנות של מגדת עתידות והצגת תאטרון קהילתי עם חברי המרכז .

בנוסף, עובדי בנק הפועלים בחרו לקיים פעילות של הסניפים השונים במרכז היום ונציגי הבנק הגיעו לחלק משלוחי מנות למבקרי מרכז היום בכל מרכזי היום של שילה. בכל המרכזים הוגשו משלוחי מנות, הוגש כיבוד עשיר והחג צוין בשירים ובריקודים.

במרכז אירועי העמותה עמדה מסיבת פורים במועדון לניצולי שואה, שהגיעו ליהנות ממסיבת פורים שמחה שכללה ביקור סטודנטים הנמנים על קהילת כפר הסטודנטים המתגוררים בהדר.  הסטודנטים שהגיעו לשמח את הנוכחים, שרו שירי פורים וחילקו משלוחי מנות כמיטב המסורת.

לדברי דניאלה אלרון, מנכ"לית שילה האגודה לפיתוח שירותים לאזרח הוותיק בחיפה: "זוהי זכות גדולה לשמח בפורים את האזרחים הוותיקים בחיפה! חג הפורים הוא חג מלא שמחה ושובבות ושמחנו שהאזרחים הוותיקים נהנו מרוח החג כמיטב המסורת."

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY