מעוניינים לרכוש מכונה ייעודית לחריטת שמות על גבי טבעות? רוצים לשדרג את הנגרייה עם מכונות CNC מתקדמות לייצור מטבחים? כדאי שתכירו את חברת אן.טי.אן.טק.

 חברת אן.טי.אן.טק בע"מ מתמחה בייבוא ושיווק מכונות חיתוך וחריטה, לרבות מכונות לייזר, כרסמות, פלוטרים, מכונות מג'יק, CNC ROUTER ומשחזות. המוצרים מעניקים פתרונות מתקדמים למגוון צרכים של ענפים במשק, החל מתעשיות הייטק למערכת הביטחון ועד לענפי היודאיקה והתכשיטנות.

מוצרי החברה מסופקים עם אחריות מקיפה ושירות מיידי עבור מחירים אטרקטיביים במיוחד. בנוסף, לחברה ניסיון וידע טכני רב בתחום, והיא פועלת עם ספקים אמינים ומשווקת רק חלקים איכותיים שאיכותם נבחנה בקפידה. נתונים אלו מאפשרים לה לספק לכל לקוח מוצר המתאים במדויק לצרכיו הייחודיים.

איכות ומצוינות כמילות מפתח

בין אם מדובר במכונות לייזר ו- CNC, פלוטרים, מכונות מג'יק, פייבר לייזר לסימון וחיתוך מתכות, או כל מכונה אחרת – עם אן.טי.אן.טק תוכלו לרכוש מכונות איכותיות סטנדרטיות, יד שנייה וכאלו המותאמות במדויק לצרכים שלכם. מדובר במכשור מתקדם וחדשני עם רמה גבוהה ביותר של דיוק ומהירות ביצוע אופטימאלית.

הוכחה לאיכות מוצרי החברה מספקות אלפי המכונות שהיא מכרה בשנים האחרונות למגוון לקוחות במשק, אשר הפכו ללקוחות קבועים השבים וקונים עוד מכונות שהחברה מייבאת ומשווקת ממיטב היצרנים בעולם. פעילות החברה נוסעת מרצון לענות על מחסור שהיה קיים בשוק המקומי, על ידי אספקת מכונות מתקדמות ואיכותיות הנדרשות בתחזוקה פשוטה ולא יקרה, ונמכרות במחירים הוגנים ונוחים.

מכונות מתקדמות למגוון ענפים וצרכים

המוצרים שחברת אן.טי.אן.טק מייבאת ומשווקת מספקים מענה למגוון צרכים, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • נגרות – מכשירי CNC מספקים מענה מתקדם לצרכי נגריות, בין היתר עבור הקמת מטבחים ולייצור פיתוחי עץ בתל מימד.
  • תכשיטים – מוצרי CNC מעולים גם לצרכים שונים של תעשיית התכשיטים. מכונות פייבר לייזר מספקות רמה גבוהה ומדויקת ביותר של חריטה וחיתוך באופן יעיל, בטוח ומהיר. בנוסף, מכונות מג'יק שהחברה הינה נציגה בלעדית שלהן, מצוינות לשלל צרכים של תעשיית התכשיטים לרבות עבור חריטת טבעות מחומרים שונים, חריטה וחיתוך של אותיות, שמות וגרפיקה, מוצרי יודאיקה, תליונים וצמידים, ולייצור תבניות ווקס תלת ממדיות.
  • לימודים – בתי ספר מקצועיים רבים רוכשים מהחברה מכונות עבור הסדנאות השונות שלהם. כמו כן, מכונות לייזר CO2 מתאימות לעוד מגוון מוסדות חינוך כגון בתי ספר ומתנסים.
  • חנויות פופ ופרסום – לרבות ייצור שלטים ממתכות, עץ או פלסטיק דו שכבתי, ייצור מתנות ומוצרי פרסום באמצעות חריטה על פרספקס, עץ עטים ועוד.
  • תעשיות ביטחוניות – חריטה על גבי דסקיות זיהוי ומדליות.
  • אורטופדיה – מכונות CNC מצוינות גם עבור ייצור של מדרסים איכותיים ומדויקים.
  • צרכים וענפים נוספים – החברה מספקת מענה לעוד מגוון צרכים וענפים נוספים, כגון דסקיות סימון לתיקים וארנקים, בניית מצבות, מכונות הלחמה למוצרי מחשבים ותקשורת, סימון ציוד רפואי, חיתוך עורות עבור תעשיית הטקסטיל, ועוד.

לקבלת עוד מידע בנושא והזמנת מכונות מתקדמות עבור צרכי תעשייה שונים, צרו קשר עם חברת אן.טי.אן.טק בטלפון 054-8305355.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY