למי נועדו כדורי הויאגרה? בית הדין הרבני יצטרך להחליט האם טענת הבעל כי הם נועדו ל"שימוש ביתי" אכן נכונה

האם כדורי ויאגרה הם הוכחה לבגידה? שאלה זו מונחת לפתחו של בית הדין הרבני מטעמה של אישה שמצאה בארון התרופות בביתה חבילת כדורי ויאגרה והבינה שהם שייכים לבעלה.מדובר בזוג בשנות הארבעים לחייהם. זוג שניהל חיי משפחה למופת וגידל ב-15 שנות הנישואין, שלושה ילדים. שני בני הזוג מחזיקים במשרות בכירות והבעל אף נחשב לבעל שכר שנתי של שבע ספרות.במסגרת עבודתו הוא מעסיק לא מעט עובדים ובעיקר עובדות.

הבעל, באמצעות עורכת הדין שרין סולן טען כי בשנים האחרונות ירדה הפעילות האינטימית בין לבין רעייתו. אשתו בעדותה אישרה את הנתון העובדתי אך טענה כי גם חברותיה, צעירות ממנה ואחרי 10 שנות נישואין, סיפרו לה שגם אצלן קיימת התופעה.

לדבריה, כשגילתה את כדורי הוויאגרה בארון התרופות הביתי ושאלה את בעלה למה הוא צריך אותם, הוא השיב לה כדי שיוכל לספק אותה. בשלב הזה החל דיון קולני שגלש לעימות ונתק שנמשך כמה חודשים.

האישה ניסתה לשכנע את בעלה להודות כי יש לו מאהבת או שהוא מנהל רומנים מהצד . הבעל הכחיש בתוקף. גם בדיון טענה עו"ד סולן כי "הכדורים האלה נועדו לצרכים אישיים לטובת אשתו בלבד".

האישה הציגה לבית הדין באמצעות קלטת בה נשמע בעלה אומר לה כי "שלושה חודשים לא עשינו אהבה". הבעל זעם על  שהקליטה אותו בסתר וטען כי איבד את האמון באשתו.עו"ד סולן טענה בשמו: "כל מה שהוא חיפש זה לגרום לה הנאה ולשפר את הזוגיות ביניהם. הקלטת הסתר היא מבחינתו סוג של בגידה באמון והוא אינו מעונין לחיות איתה יותר". הבעל ביקש לפתור אותו מתשלום הכתובה.

דייני בית הדין ינסו לקבוע האם מותר לבעל להחזיק כדורי ויאגרה בלא ידיעת אשתו. במקרה שיקבעו שכן, עלולה האישה לאבד את כתובתה ,שכן אין בידיה הוכחות לבגידה. הדיון נקבע לשבוע הבא.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY