סטיקלר- צועדים קדימה

טכנולוגיית ייצור המדבקות כיום מאפשרת מגוון רחב של אפשרויות . חברת סטיקלר בע״מ ,המובילה בתחום, מאפשרת את המגוון הנרחב ביותר של פתרונות עבור חברות, מותגים ,עסקים ולקוחות פרטיים.

כל המדבקות באשר הן מהוות חלק מאופי המוצר, השירות או המסר המתבקש מהן, המדבקה היא בעצם חלק בלתי נפרד ממיתוג העסק, הרעיון שעומד מאחוריו והפרטים הנלווים. היא ,מהווה אפיק שיווקי רלוונטי וזמין שניתן לעשות בו שימוש רב עבור מגוון שירותים ומוצרים, כמו כן משמשת אמצעי גראפי וחזותי המושך את העין ובנוסף מכילה בתוכה מידע רלוונטי על המוצר.

נסכם שהמדבקה היא בעצם כרטיס הביקור של העסק, החברה, השירות או המותג. חברת סטיקלר, נוסדה בשנת 2,000 ע״י שלושה שותפים: צביקה בוטוש, דוד זוהר וזאב מנקוטה והיא מתמחה ביצור מדבקות ותוויות מסוגים שונים ובמגוון רחב, החל ממדבקות חלקות, מעוצבות, צבעוניות כולל ציפויי לכה או למינציה ועד מדבקות משולבות בהטבעות חום והבלטות, כמו גם מדבקות בהדפסה דו צדדית.

כיצד המעבר לתחום הדיגיטלי השפיע על פועלכם?

לדברי זאב וצביקה מנהלי החברה , ״חברת סטיקלר דואגת לספק ייצור ושירות מהמתקדמים בתחום, אנו בין הראשונים בארץ שזיהו את המגמה הדיגיטלית באופן שמספק ללקוחות שלנו,  אספקה של מוצרים בתוך זמן קצר מהרגיל, הדפסה באיכות הגבוהה ביותר גם בכמויות קטנות ובמחירים תחרותיים, וכן הדפסה של מידע משתנה״.

לדבריו ,״בעבר בדפוס הרגיל לקוחות , נאלצו להזמין כמויות גדולות על מנת לקבל מחיר נמוך, כיום בעידן הדיגיטלי ניתן לקבל הדפסות איכות בכמות קטנה יותר ובמחירים נמוכים, שכן הטכנולוגיה מאפשרת ייצור של הדפסות איכות בסטאפים קצרים, כמו כן אנו עושים שימוש במגוון רחב של שיטות דפוס מהמובילות בענף כגון פלקסו, בלט וטרמל טרנספר, הטבעות חום והבלטות. העובדה שברשותנו מגוון רחב של מכונות העובדות בשיטות דפוס שונות, מאפשרת לנו מתן מענה לכל דרישות השוק״.

החברה כיום מייצאת כ- 15% מהתוצרת שלה לארה״ב ועבור לקוחות ומותגים גדולים בארץ ובעולם, סטיקלר יודעת  לתת פתרון לכל העסקים מהגדולים ביותר ועד לקטנים והיא נותנת שירות למגוון רחב של ענפים: טקסטיל, מזון, פלסטיק, אלקטרוניקה, תרופות, קוסמטיקה, כימיקלים ואחרים. החברה עתידה בשנה וחצי הקרובות להעתיק את משכנה למקום חדש וגדול יותר, באזור התעשייה בר לב, המעבר יכלול גם תוספת של ציוד מתקדם וחדשני.

"האני המאמין שלנו הוא ליפני הכל איכות גבוהה של מוצרים, שירות בלתי מתפשר ובמחיר תחרותי , אלו ערכים שהם אצלנו מעל הכול , לדברי זאב וצביקה ״ התחום שלנו הוא תחום תחרותי ולכן בעקבות ערכים אלו אנו אחת החברות המובילות בשוק ב-15 שנים האחרונות״ .

כתובת: רחוב הנץ מולר 20, איזור תעשייה קרית ביאליק. טלפון: 04-8745444 פקס:04-8742777   אתר: www.stickler.co.il

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY