צבירת נקודות, משחק מרשים והמון כיף, בשנים האחרונות הבאולינג הפך להיות משחק לכל המשפחה וכולם נוהרים לאולמות הבאולינג. אז מה כל כך ממכר בפינים שעפים ובצעקת ה"סטרייק"?!

פול באולינג , מתחם משחקי הבאולינג הוותיק שממוקם בקריום (בבניין השופרסל) הוא אחד המקומות הקסומים ביותר שיצא לי להיות בהם לאחרונה. כבר שנכנסים לשם אפשר להרגיש באנרגיה אחרת , בקסם של המקום הצבעוני והחי הזה.

16 מסלולי משחק מקצועיים המלווים במסכי תצוגה עם אנימציות מרהיבות, חדר ביליארד וסנוקר פרטי, משחקיה מגוונת של משחקי ג'ויסטיק וטייפון, שולחנות סנוקר וגם קפיטריה   נעימה – כל אלו ועוד אטרקציות שקיימות בפול באולינג מעניקים חווית בילוי מהנה לכל גיל. גבי פרי בעל המקום חי את זה כבר שנים והוא כל הזמן רק משדרג ומקדם, כמי שמכיר היטב את הפוטנציאל של הבאולינג

-גבי,  למה להעדיף באולינג על פני ספורט  אחר?

"אין הרבה פעילויות חוויתיות לכל המשפחה באזור שלנו. יש משחקיות לילדים קטנים אבל באולינג זו פעילות שמתאימה גם לילדים, נוער בוגרים והורים. זה הספורט היחיד לעניות דעתי שילד ומבוגר יכולים לשחק בו זמנית – זו חווית תרבות ופנאי שנותנת הוואי לכל המשפחה, אולי בדומה לים אבל יש תקופות שאי אפשר ללכת לים, ובאולינג זו אופציה מצוינת לבילוי שהוא לא לשבת מול מסך אלא כזה שגם דורש הפעלת הגוף".

פול באולינג הקריון נפתח בינואר 2001 והוקם על ידי גבי פרי ושותף נוסף שעזב לאחר ארבע שנים. מאז פרי מנהל את המקום לבדו, כשעד לפני שנה הוא עבד גם במחלקת הרכש ברפא"ל. "32 שנים הייתי שם, בערב מגיע לבאולינג לראות מה מתרחש, לדבר עם הצוות המנהל . מאז שיצאתי לפנסיה מוקדמת  אני רתום כולי לפול באולינג".

תחילת הדרך לדבריו לוותה בקשיים לא מעטים, גם כלכליים, אבל עם הרבה תושיה והשקעה לאט לאט 'המקום תפס', אנשים החלו לבוא יותר ויותר, גם בזכות שיפורים וחידושים שפרי הקפיד לבצע מדי תקופה. הוא דאג לתפאורה של המקום, צביעת קירותיו, הבאת הציוד הטוב ביותר כולל כדורים, פינים, נעליים.

כשבאתי לבקר במקום  בדיוק פרי נראה עסוק עם כמה אנשי מקצוע, והם התרכזו בהחלפת כל תקשורת התוכנה והמצלמות שבמקום. "היו לנו בעיות תקשורת, הציוד התיישן למרות שכבר שודרג פעמיים אז עכשיו אני מחליף מהיסוד את כל מערכות הטלוויזיה, המחשבים והמצלמות", אמר פרי, "זה אומר מערכת אינטרנט חדישה עם שירות לקוחות שבתוכה הלקוח יוכל להזמין מסלול למשחק דרך האינטרנט, לראות את המחירים און ליין, משהו מתקדם עם אפליקציות יפות. המסכים מוחלפים לגדולים יותר – 43  לעומת מסכי  32 אינץ' שהיו קודם לכן. מיזוג האוויר הוא חדש יחסית כי שודרג לפני שנתיים, אנחנו כל הזמן משפרים ואני לא חוסך בהשקעות כאן, מה שצריך עושים כי אני במוטו שלי מאמין בהשקעה בפרסום, שווק ותחזוקה כדי לתת לקהל המבלים את המקום הכי טוב שהם יכולים לקבל".

– לאיזו חוויה אפשר לצפות כאן?

"הפול באולינג הוא חוויה לכל המשפחה, אנחנו מקיימים כאן הרבה מסיבות ימי הולדת ובמיוחד בשישי שבת חוגגים כאן, באים חבר'ה  ונהנים עם פיצה,המבורגר ושתייה, יש פה מסעדה שבה אנחנו עושים את הפיצות בעצמנו, התפריט מגוון וכולל למשל גם נקניקיות וחטיפים , בנוסף אנחנו עושים אירועים לחברות ולמפעלים וערבי גיבוש הכוללים משחקים ואוכל".

באזור חיפה והקריות יש עוד שני מקומות של משחקי באולינג. מה מייחד אתכם?

"השכלול והשדרוג של הציוד כל הזמן לעומת מקומות אחרים , ההשתדלות שלנו לתת שירות טוב ולשווק היטב את המקום ללקוחות. אצלנו אפשר לשחק בליגות, יש למשל ליגת באולינג שמשחקת אחת לשבוע וגם משתתפת בליגת הבאולינג הלאומית ובמשחקים בכל הארץ כך שבאולינג הקריון מאושר מבחינת ההתאחדות למשחקים, לדוגמא אנחנו עושים ספורטיאדה  של מקומות עבודה בחודש דצמבר בכל שנה, זה אירוע שמאורגן דרך וועד הפועל ומתקיימים במסגרתו אצלנו שלושה ימי מרתון של משחקים ובשוטף גם השתתפות בליגה הלאומית".

"אנשים מאוד נהנים כאן, יוצאים מרוצים כי הם מעבירים זמן בחוויה טובה, יש פה הרבה לקוחות קבועים שעושים אירועים ימי הולדת וחוזרים , חברות כמו רפאל ציקלון אלביט עושות אצלנו  אירועים , חניה חופשית בקומה מינוס 2.

פרי מזכיר על תכנון קודם שהיה בבתי ספר שונים באזור על חוג באולינג . "דובר על באולינג כחוג ספורט נוסף מעבר לאלה שמוכרים לנו. לצערי זה עוד לא התממש וחבל כי זה היה יכול לעשות כיף לילדים, אני לא יודע אם זה לא צלח בגלל בעיה של הסעות או ביטוח אבל צריך לגשר על זה . באולינג זו התעמלות לא רגילה, אלא חוויה מרעננת שיכולה לתת יותר אווירה ומוטיבציה ספורטיבית".

אז אם אתם רוצים להנות מפעילות ספרטיבית שהיא קודם כל חוויתי ותחרותית במקום לשבת שעות  מול המחשב, אתם מוזמנים לשחק בפול באולינג קריון ולחוות את המשחק גם בתקשורת של באולינג כולל מסכים, מחשבים ואפילו איורים במחשב.

המקום פעיל בכל יום מהשעה 10:00 בבוקר ועד 24:00 בלילה ובשישי עד השעה 02:00 בלילה. הוא יכול להכיל 350 איש וכולל גם כורסאות מסאג', קפיטריה מוצלחת וצוות של 15 איש המתחזקים את המקום בכל עת. תוכלו לחנות גם בחניה החופשית בקומה מינוס 2, דרך עכו 192 בבניין השופרסל

ניתן להכנס לאתר האינטרנט של פול באולינג בכתובת http://www.pool-bowling.co.il/

לערוך סיור וירטואלי כדי להתרשם מהמקום ובקרוב גם להזמין מקומות דרך האינטרנט כשבכל שעה ומקום תוכלו לראות את הזמינות של המקומות.

 

4 COMMENTS

LEAVE A REPLY