גיא ליין: ריהוט באיכות שאין במקומות אחרים

מחפשים ריהוט משרדי חדשני, מעוצב, נוח ובקו ייחודי וצעיר? דחוף לכם לרהט את המשרד תוך 48 שעות או שאתם מחפשים רהיטים בהתאמה אישית? גיא ליין ריהוט משרדי שבמפרץ חיפה, הנחשבת למובילה בארץ בתחום הריהוט המשרדי, המסחרי והמוסדי יכולה לתת לכם כמה רעיונות ופתרונות שישנו לכם את המשרד והבית

גיא ליין

גיא ליין העוסקת בייבוא ויצור ריהוט משרדי  הוקמה ב-1997 ונחשבת לאחד העסקים הוותיקים בתחום זה באזור הצפון  שבשדרות ההסתדרות 202 בחיפה, תמצאו ריהוט חדשני עם עיצובים בהתאמה אישית  ומוצרים שלא ניתן למצוא במקומות אחרים.

מי שנכנס לגיא ליין מתרשם גם ממגוון הוילונות המעוצבים והיפים שיש במקום ואכן, החברה משווקת וילונות למשרדים, גם כן בהתאמה אישית, זו כחלק ממכלול השירותים שהיא נותנת. במקום יש גם מבחר של חיפויי קירות וריהוט משלים לעיצוב הבית והמשרד שכולל בין היתר כורסאות, כיסאות בר, שולחנות אוכל וכסאות אוכל".

"אנחנו  משתדלים ללכת על קו ייחודי, צעיר, מעודכן ויוקרתי בשילוב חומרים כמו מתכת זכוכית פורנירים וצביעת שלייף", אומר גיא הבעלים והמנכ"ל, "מעבר למוצרים הקבועים שלנו אנחנו מאפשרים ללקוח לעצב לעצמו מוצרים בהתאמה אישית. כל לקוח יכול לייצר לעצמו את מה שהוא רוצה בהזמנה מותאמת וייחודית עבורו ולקבל ריהוט ואיכות שלא יוכל למצוא במקומות אחרים".

גיא ליין מחזיקה כיום גם כסאות ביבוא אישי של החברה שיש עליהם חמש שנות אחריות, מה שמעיד על האיכות הגבוהה של המוצרים. כמו כן החברה היא זכיינית של פאנל פיאדרה מספרד – מותג לחיפויי קירות כעיצוב משלים למשרד או לבית , למעשה גיא ליין היא נציגות בלעדית של פאנל פיאדרה בישראל.

עיצוב מושלם. גיא ליין ריהוט משרדי
עיצוב מושלם. גיא ליין ריהוט משרדי

לדברי גיא, "עיקר העיסוק שלנו הוא גם בייצור מוצרים יש לנו מפעל יצרני לריהוט והתאמה אישית , כמו כן יש לנו קו ייבוא מוצרים רציף. בין הפתרונות שאנחנו נותנים : אספקה מאוד מהירה בין אם זה בריהוט יבוא שבו אנחנו נותנים אספקה מיידית למוצרים שיש במלאי , או  ריהוט בהתאמה אישית בייצור בזמן קצר מאוד . אם אדם לחוץ בזמן, אפשר לרהט לו את המשרד קומפלט תוך 48 שעות – זה אם אנחנו מרהטים ברהיטי יבוא ואם הוא רוצה רהיטים חדשים בייצור בהתאמה אישית, אנחנו נספיק לרהט לו את המשרד תוך 30 יום.

בגיא ליין יש גם מחלקת תכנון ועיצוב גם שכל מי שרוצה ריהוט ש"תפור למידות שלו", או של משרדו יקבל לזה מענה. "הייחודיות שלנו היא במחירים, בזמינות ובמבחר גדול ועדכני של מוצרים. אנחנו נותנים התרמה אישית בכל צורה, גוון, חומר ומידה", אומר גיא, "אחד האתגרים הגדולים שלנו זה לתת ללקוח עיצוב ייחודי שתפור למידותיו”. במקום יש גם כן מוצרים לקהלי יעד מסוימים כמו סטודנטים, מזכירות, ואפילו מי שסובלים מבעיות גב וצריכים כסא אורטופדי.

גיא ליין עובדים בכל הארץ בפרישה ארצית ואל העסק מגיעים גם אנשים מאזור המרכז או כמו שגיא אומר “יש אלינו עליה לרגל, בגלל ייחוד מוצרי החברה”. אפשר להתרשם שם מאולם התצוגה שהוא אחד הגדולים והיפים בארץ, ואת זה אומרים הלקוחות. החברה מקפידה  כל הזמן להתעדכן בקולקציות חדשות ושווה לכם להכנס לאתר החברה בכתובת הזו ולראות את המבחר :

האתר של גיא ליין בקרוב אגב יקום אתר חדש, תחת אותה כתובת אינטרנט.

 

גיא ליין

שדרות ההסתדרות 202, חיפה

טלפון : 04-9588895

פקס   : 04-9083022

[email protected]

 

 

 

3 COMMENTS

LEAVE A REPLY