מתי  יצא לכם להפליג על אוניה סופר מפוארת בגובה 14 קומות הכוללות בין השאר עשרות מסעדות וברים, 4 בריכות עם מגלשות, בידור ללא הפסקה  ומשרת אישי צמוד? ולפעמים כמובן גם תרדו ממנה כדי לטייל ולקנות.  נזארין טורס השיקה בחיפה, נופש המשלב שייט שופינג ואופנה באיטליה, צרפת וספרד עם יהודית  שטרן כסטייליסטית צמודה. לאן תסעו, כמה זה יעלה לכם, ועוד טיפים לחורף סטייליסטי

כשקוראים את מפרט האוניה של  COSTA FAVOLOSA צריך לקחת לפעמים אתנחתא כדי לקלוט את כל השפע שהיא מכילה. עבור מי שחושב שצריך לשבור תכנית חיסכון בשביל להפליג עליה, הבשורה היא שהנופש העמוס אפשרויות הזה אפילו לא כל כך יקר, יחסית : החל מ-1365 $ לאדם בחדר זוגי (ניתן לחלק לשלושה תשלומים ללא ריבית).

מדובר בשבעה ימים של שיט סובב איטליה, צרפת וספרד אשר יצא ב-4 לחודש מאי הקרוב (ולמי שצריך, יש מספיק זמן לחסוך ) וזה כולל : אוניה סופר מפוארת  שתכף גם יפורט מה יש בה, סיור מודרך בעברית על ידי המדריך חיים רחמים, ביקור במרכזי  קניות בערים שהן יעדי הנסיעה, מיסי נמל וביטחון וטיפים באוניה, 5 לילות אירוח מלא בקרוז ולילה במלון מרכזי בברצלונה כולל ארוחת בוקר.

האוניה, במשקל במשקל 114.00 טון הושקה בשנת 2011 והיא כוללת 14 קומות שיכולות להכיל 3,000  נוסעים ו-1,100אנשי צוות. המפליגים יהנו מ-12 חדרי אוכל, 20 ברים וטרקלינים, קיוטו סושי בר, 12 הופעות של קרקס מדי שבוע, 7 אזורי פעילות לילדים , תיאטרון ברודווי, 4 בריכות עם 3 מגלשות ענק, עשרות סוגי מסז'ים לגוף ולפנים. הם ילונו ב-2,244 תאים שחלקם הגדול כוללים מרפסת, יוכלו לבחור בין חדרי משפחה או דופלקסים וסוויטות, יהיו זכאים גם ל-24 שעות ביממה משרת אישי. וזו רק רשימה חלקית.

באירוע לאנשי תקשורת שהתקיים ביום רביעי האחרון בסניף חיפה של נזארין טורס  (בשדרות בן גוריון 21), הוצג הנופש על ידי וידאד מנהלת הסניף, המדריך רחמים והסטייליסטית שטרן. "זו פעם ראשונה שאני עושה כזה נופש, בנינו מותג שלא קיים פה בארץ", אמרה וידאד , "אתה יוצא לבלות נטו, לא צריך לדאוג לכל מיני מטרדים כמו איך המזוודות יגיעו אליך ". האוניה שייכת לחברת MSC והמחיר המוזל שמור לכם אם תזמינו עד חודש פברואר.

"היתרון בלעשות קרוז, מלבד העובדה שמדובר פה בכמו מלון מפנק בצורה בלתי נתפסת, שיש בו אפילו מופעים שראיתי בוגאס – הוא שמגיעים למקומות שאחרת לא היית מגיע אליהם", אמר רחמים.

אז לאן נוסעים? בין השאר לאיים איביזה, מיורקה, עיר הנמל מרסיי, העיר סבונה שבאיטליה ולברצלונה. האוניה עוצרת בכל יום באחד היעדים שלה ואז המפליגים מתפנים לסיור רגלי כולל ליווי ועזרה בשופינג מצד הסטייליסטית יהודית שטרן מנהריה, כך שאם הנופש עצמו לא יקר, קחו בחשבון שיכולים להיות  גם כמה פיתויים בדרך. ביררנו מהר האם נילקח רק לחנויות מעצבים שבם לא נוכל לקנות גם אבזם חגורה, אך שטרן מיהרה להרגיע שבהחלט היעד הוא גם חנויות אאוטלט שפויות מחיר. שטרן, ב-Day job  שלה היא עובדת חברת היי טק, אבל כבר צברה לה שם בתור סטייליסטית מוכרת בצפון. היא מכנה את עצמה מומחית לנשים, מלווה, שיכולה לאבחן את מבנה הגוף של האישה ומה מתאים לה מבחינת סגנון.

ביקשנו ממנה כמה טיפים להתלבש נכון בחורף ובכלל. ברור שקיבלנו :

  1. לא משנה כמה תקציב יש לך, אפשר להתלבש יפה בכל גיל וסכום.
  2. הכי חשוב להקפיד על ניקיון ואסתטיקה והפרטים הקטנים כמו מכפלת כפתור.
  3. זכרו שאנחנו נשפטים על ידי המראה החיצוני, אם נרצה או לא.
  4. התסרוקת היא מהותית. למשל, לא להתאים קארה ופוני לפנים עגולות.
  5. הלבשה תחתונה משפיעה על המראה הכללי. זה כמו לבנות בית מהיסודות.
  6. המיתוג שלי הוא העסק שלי, לכן עוד יותר הלבוש חשוב.
  7. בניגוד לעבר, היום יש נעליים שטוחות שהן מאוד יפות וטרנדיות אז תדחיקו את זיכרונות.
  8. הסוד הוא לא בצבע אלא בגוון.
  9. אביזרים צריכים להיות פרופורציונליים לגובה ולגודל הגוף, למשל כדאי שבחורה גדולה תחזיק תיק גדול.
  10. costa-favolosa[1]

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY