זה לקח אומנם 166 שנים, אבל  מותג הקוסמטיקה הטבעית Kiehl's שנוסד  ב-1851 כבית מרקחת ניו יורקי , הגיע לחיפה. סניף המותג שהושק השבוע בגרנד קניון, והוא היחיד בישראל שמחוץ לאזור תל אביב . הגענו לשם השבוע לבדוק למה המקום שונה כל כך  מאשר ביקור בכל פארם מצוי ומדוע מנהלי החברה מזהירים מהתמכרות ?

אחת מתפיסות הביוטי שלי, טוענת בתוקף שקוסמטיקה רחוקה מלהיות תחום עניין שטחי וקליל, אלא עולם שדורש מקצועיות, ידע והתעמקות. מבחינתי זה מתבטא גם בסביבה החיצונית שיווקית . קשה לי לרכוש מוצרי קוסמטיקה באיזה דוכן בפארם, כשמולי עוד עשרות מוצרים בערך באותה הרמה ועלי עוטות  4 דיילות יופי שצריכות לעמוד ביעדים היומיים. וגם מבצעים לא עושים לי את זה. בכל הנוגע לעור פניי, אני זקוקה נואשות למותג שמדבר מקצועיות, ידע ולהכוונה אמיתית ונקייה.

גם עיצוב מרהיב שלוקח אותי כמו לארץ אחרת, בהחלט משדר לי השקעה ומיקוד בלקוח. השבוע, בעת פתיחת סניף המותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's, בעופר גרנד קניון חיפה, עיצוב החנות הוא קופי פייסט לחלוטין של הסניף המקורי, מבהירים בחברה.

הרגשתי שאני קרובה סוף סוף לגאולה הקוסמטית שלי. זו הייתה הפעם הראשונה שלי בסניף כלשהו של המותג הזה, שכן ניו יורק היא עדיין חלום רחוק עבורי ולחנויות התל אביביות לא הגעתי. כאמור, זהו הסניף הראשון של המותג מחוץ לגבולות מדינת תל אביב וזה כבר צעד מבורך.

התחושה עם ההגעה למקום היא של משהו אחר לגמרי. זה מתחיל בעיצוב המרהיב שכמו לוקח אותך ממש לסניף ההוא  בניו יורק, המוכרות לבושות החלוקים הלבנים שהספיק לי שיחה של עשר דקות עם אחת מהן כדי להבין שמדובר במקצועניות שאפשר לסמוך עליהן. והמוצרים כמובן. בית מרקחת   Kiehl's שנוסד בניו יורק בשנת 1851 על ידי ג'ון קיל סיפק  מוצרים רפואיים על בסיס טבעי, אשר הותאמו באופן אישי לכל לקוח. אותה הגישה בדיוק גם היום.

אסף נורי מנהל המותג אומר : "מעבר לדברים הרגילים שאפשר היה לקנות בכל בית מרקחת רגיל אנשים קיבלו דברים שהותאמו להם, הקהילה זכתה לפתרונות שלא היו קיימים בשבילם בשוק, זאת על סמך הידע הרחב של קייל, השימוש במרכיבים טבעיים מכל העולם ולרקוח פתרונות מותאמים אישית  וכך עד היום".

 אז כמו היום, המוצרים הם על בסיס של מרכיבים טבעיים לטיפוח הפנים הגוף השיער ללא תוספים של  ריח, צבע או חומרים מלאכותיים כאלה ואחרים . "ריכוז בטוח של חומרים יעילים ובטוחים לשימוש כשיש גם סדרה הרמטלוגית . אנחנו נותנים כחלק מהשירות גם אבחון עור ושיער מקצועיים  לכל אחד, גם באמצעות מכשירים הבודקים את רמת הלחות ורמת השומן בעור", ציינה  דורית וידבסקי מנהלת התקשורת של קונצרן לוריאל שקנתה את המותג לפני כ-15 שנים, מה שהביא לפריצה משמעותית מחוץ  לארה"ב המותג התרחב ל-1700  חנויות בכ-60 מדינות בעולם, החנות החיפאית היא  הרביעית בארץ.

TRY BEFORE YOU BUY" – זה המוטו שלנו, אין השקעה במכירות או פרסום אלא ישר בצרכן,  במתן שירות אישי ומתן דוגמיות שמתאימות לעור", אמרו וידובסקי ונורי, " השילוב בין האמון המושלם שנוצרו בין נקודות המכירה, צוות היועצים הבכיר לבין ההתנסות של הלקוחות. תמיד ניתן דוגמיות, אין מצב שמישהו יבקש ולא יקבל וזה לא משנה  לנו אם זה הביקור הראשון או הרביעי של הצרכן בחנות".

 

3 COMMENTS

LEAVE A REPLY