הפסטיבל בהפקתם של VPL GROUP – ORIZONS – SPECIAL RESERVES  בשיתוף אתו"ס ועיריית חיפה רשם הצלחה גדולה עם הגעתם של למעלה מ – 4000 מבקרים שהגיעו ליהנות מחוויה מיוחדת של טעימות יין וגבינות וביניהם ראש עיריית חיפה יונה יהב.

פסטיבל היין נפתח בטקס השקה חגיגי שאותו כיבדו בנוכחותם: קונסולית צרפת בחיפה קתרין קונסיאר, הצמרת הבכירה של מועצת העיר, צמרת חברת אתו"ס, אנשי עסקים, ציבור ותרבות מהעיר ומחוצה לה.

לאורחים הוענקה כוס הטעימות  היוקרתית מבית חברת כוסות היין רידל REIDEL מדגם 001  שהגיעה לארץ לרגל חגיגות ה 70 למדינת ישראל. המבקרים הרבים נהנו מלמעלה מ- 30 יקבים ומותגי יין מהארץ ומחו"ל, טעימות שמפניות, מחלבות בוטיק שהציגו גבינות יוקרתיות, יצרני דליקטסים ומעדנים נלווים, ביניהם:ממעדני בית מאפה ג'ראייסי , גבינות הייבוא של סוידאן ומעדנים ייחודיים, גבינות מן האדמה, גבינות הנוקד, גבינות מחלבת  אמיליה  – גלידות יין וקרפים צרפתיים.כמיטב מסורת הפסטיבל כל מבקר קיבל כוס יין מהודרת לטעימות ונהנה מטעימות ללא הגבלה מכל מותגי היין המציגים בפסטיבל. בנוסף, התקיימו במקום סדנאות מקצועיות של חברת REIDEL.

כל זאת, על רקע הופעות ג'אז ובאוויר הנעים של גני האודיטוריום שהפך כל ערב לחוויה מיוחדת של טעמים, מוסיקה ורוח הכרמל הנעימה.אהרון דונדיי בעלים של V.P.L Group ו – ORIZONS הפקות: "אני גאה שהצלחנו להחזיר לחיפה את פסטיבל היין עם מיטב המותגים מהארץ ומהעולם לצד גבינות ודליקטסים. הקהל הצביע ברגליים והגיע ליהנות ולשמוח. אנחנו כבר מתכוננים לפסטיבל הבא."

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY