השף שגב משה הגיע לפתיחת מסעדתו, "שגב קונספט" בקניון עופר הקריון, לפגוש האורחים ובפרט החיילים שהגיעו בהמוניהם (בכל זאת הם קיבלו מנה חינם). בראיון בלעדי הוא מספר  על האני מאמין שלו, למה בחר לפתוח מסעדה בקריות ומה מיוחד בה

"זה היה ברור שמתישהו אני רוצה להגיע לצפון, ההתלבטות הייתה רק איפה אבל אין ספק שזה היה צריך להיות בקריות", אמר השף  שגב משה ערב פתיחת מסעדתו החדשה בקריון, "הגענו לכאן, ראינו את האזור התאהבתי במתחם ובמקום עצמו , ידענו מה הולך כאן ,מי הקהלים עשינו את הבדיקות והגענו למסקנה שזה המקום הכי טוב גם מבחינת חנייה וגם האזור. מתקצבים לכאן הרבה אנשים ביום", הוסיף.

היא אמנם נפתחה כבר לפני חודש  וכבר משכה תשומת לב רבה מצד תושבי האזור, אבל בחמישי האחרון נערכה הפתיחה החגיגית  של מסעדת 'שגב קונספט' במדרחוב החדש בקריון. אנחנו כמובן היינו שם כדי לדווח, לטעום ואפילו היה בונוס: ראיון עם השף שגב עצמו שהתפנה לכמה דקות וישב עם המדור לשיחה

ספר על הקונספט במסעדה הזו

"כל קונספט (של כל מסעדה) מעוצב אחרת לגמרי. הרבה יותר קל היה לבנות מעין רשת שהיא כמו שטנץ, אוהבים משהו אחד ואז משכפלים אותו אבל אני לא מחפש קל, זו לא הדרך שלי, אלא מחפש את המעניין, השונה והאחר. אני שחקן של אוקיינוס כחול. באוקיינוס אדום בטוח לא תמות אבל מצד שני לא יהיה בו מרתק. באוקיינוס כחול הסיכויים שתמות הרבה יותר גדולים  אבל אם תצליח, תצליח בגדול ".

מעבר לאוכל המצוין והידוע, אי אפשר להתעלם גם מהעיצוב של המסעדה בקריון, שהוא מרהיב, אבל לא מוגזם. שגב מאשר : "גם פה הייתה הבחירה ללכת על עיצוב שונה משהו אחר הרבה יותר קשה ומורכב לעשייה אבל התוצאה המדהימה היא עיצוב של מסעדה אחד לאחד אבל בשיטה מהירה".

כלומר?

"יכולנו לפתוח מסעדה רגילה ונורמלית של שירות עם לקוחות כמו שרגילים ומכירים אבל הרעיון היה לשלב בין האוכל המהיר לבין הגורמה וכל פעם לחבר את זה, אני נותן את האוכל בכלים חד פעמיים אבל בתוך האוכל  הבשר הכי טוב, המוצרים והרטבים הכי איכותיים.  אין פה שום דבר שנופל מהמסעדות היקרות שלנו אבל המחירים הם זולים למה שאנחנו נותנים . תודה לאל פאנחנו תוחים כבר חודש ההצלחה מסחרר ואין תלונות…"

באירוע הפתיחה העניק השף שגב ארוחות בחינם לכל חייל שהגיע במדים, בעקבות הבשורה המשמחת פקדו את המסעדה מאות חיילים נרגשים אשר סיפרו כי הופתעו מגודלם של המנות וכי למרות שהן היו בחינם, השף פינק אותם ולא חסך מהם כלום.

שף שגב הנרגש נתן את מלא תשומת הלב לחיילים, השתובב, שוחח והצטלם עם כל מי שפנה אליו,  כולל כמה עיתונאים נלהבים שהיו במקום. עוד השתתפו בחגיגה אלי דוקורסקי ראש עריית קריית ביאליק, יפה גל מנכ"לית הקניון ומיכל מאי מנהלת השיווק של הקניון. ומילה מאיתנו: האוכל היה מצויין, האווירה טובה, ובעיקר אהבנו את הקינוחים המעניינים והמשובחים.

מיכל מאי מנהלת השיווק של הקניון משה שגב ויפה גל מנכלית קניון   הקריון צילום עידן ירדני (Custom)

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY