מליארדים של חיידקים הטובים

חברת ברא צמחים הישראלית פיתחה את המוצר פרוביוטיקה 10, שכולל הרכב ייחודי של 10 מליארד חיידקים פרוביוטיים ידידותיים, הכל כדי לאזן את מקצב העיכול ולגרום לכם להרגיש קלילים יותר

'פרוביוטיקה 10' הנו פיתוח כחול-לבן של חברת "'ברא צמחים'", אשר יסייע לאיזון מקצב העיכול שלכם. במוצר הרכב ייחודי שכולל 10 מיליארד  חיידקים פרוביוטיים ידידותיים, משלושה זנים מרוכזים שנבחרו בקפידה רבה – בכדי להעניק השפעה סינרגטית לאיזון המקצב העיכולי, לתמיכה בהסדרת היציאות ולהקלה על חוסר נוחות, תחושת כובד ונפיחות לאחר ארוחות ועוד.

'פרוביוטיקה 10' מיוצר במערכת חדשנית, ראשונה מסוגה בישראל, אשר עומדת בתקנים האירופים המחמירים ביותר בתחום מוצרי הפרוביוטיקה הרגישים.

המוצר מסתמך על הגישה מבוססת המחקר המתקדמת ביותר בתחום הפרוביוטיקה שמדברת על שילוב מספר מצומצם של זנים (Strains) הממוקדים לטיפול בבעיה ספציפית (בניגוד לגישה הישנה שתמכה בערבוב של מספר רב של זנים, חלקם בעלי פעילות לא ממוקדת, לא תואמת ולעיתים אף סותרת).
שלושת זני החיידקים במוצר נבחרו בקפידה על סמך מחקרים בינ"ל בתחום הפרוביוטיקה ושהשפעתם החיובית נשמרה גם בזמן טיפול אנטיביוטי. שילוב ייחודי זה של זני חיידקים נמצא כמקנה עמידות בפני חומציות הקיבה ויכולת שרידות עד הגעתם לאזור היעד שלהם. המוצר מכיל תוספת סיבי FOS שמופקים מצמח העולש, המשמשים כמצע מזון לחיידקים הפרוביוטיים הידידותיים ובכך תורמים לשגשוגם.
'מוצר הפרוביוטיקה 10' משווק החודש (אוגוסט) ב-20% הנחה וניתן לרכישה במחיר של
140 ₪ ל-60 כמוסות בחנויות ברא, בתי מרקחת ובתי טבע נבחרים

למען הסר ספק המוצר לא נבדק קלינית, ומידע זה אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. נשים בהיריון מניקות, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY