הקואוצ'רית לענייני זוגיות, איילת אהרון חוזרת אלינו עם תובנות בענייני קיסרים, גיישות והרתיעה של הגברים מנשים חזקות.

לאחרונה זה נדמה כאילו המדינה נחלקת לשניים : אלה שצופים בתוכנית האח הגדול אל מול אלה שאינם צופים אבל יודעים את כל פרטי ההתרחשויות בתוך הבית . . . מודה ומתוודה שאני משתייכת לחלק הראשון וצופה בתוכנית .

לטובת אלה שלא רואים . . . באחת התוכניות הקיסר החיפאי איציק כרסנטי דייר שבלעדי הצבעוניות והאותנטיות שלו העולם היה משעמם יותר ולמרות שלא הסכמתי עם כל הדברים נהניתי מאוד מההומור והתיאטרליות שבהם נאמרו , לשם גילוי נאות אני לא מכירה באופן אישי אבל בכל זאת מדובר בחיפאי משלנו !איציק מייעץ לדיירת רינת שהתמידה להציג את עצמה כאישה חזקה ודומיננטית כבר בכרטיס הביקור שלה לפני כניסתה לבית ולאורך כל שהייתה ,בעינייני זוגיות ומערכות יחסים והוא טוען שגברים לא אוהבים נשים יותר מידי דומיננטיות ובבחירת מילים לא נכונה לטעמי למסר נכון הוא אומר שגברים רוצים שהאישה שלהם תתנהג כמו  גיישה ותחכה להם בבית על עקבים, בגל זאת,  מה עם קצת התחשבות כלפי השכנים שבקומה למטה ? , ומה לגבי אלו שכאשר הן נועלות עקבים הן צולעות כפצועות השבות משדה הקרב ? אני בעד "את הכי יפה כשנוח לך " – כל עוד את שומרת את סנדלי השורש רק לביקור בשמורת דן , הוא מוסיף ומציע שתגיש לו צלחת עם בורקסים ואני אומרת חביתה מושקעת עם סלט טרי היה מתקבל פה יותר בהתאמה , ההדברים שאמר קיבלו משמעות שובינסטית ועוררו שיח חי ובועט גם מחוץ לבית בקרב נשים שפגשתי .

רק לשם הבהרה גיישה בתרבות היפנית היא אשת בידור מסורתית היא מבדרת את הלקוחות ע"י ריקוד , שירה ,נגינה ושיחה  היא יכולה לפלרטט עם הלקוח אבל באופן מוגדר וידוע מראש היא אינה מספקת שירותי מין . בעבר נשים יפניות לא עבדו מחוץ לבית וזו הייתה אחת הדרכים לנשים להתקיים בזכות עצמן וכיום רואים בגיישה המודרנית סמל פמינזם משוחרר .

לעצם הנושא האם גברים אוהבים נשים חזקות ודומיננטיות ?

בעידן הפמינזם המודרני בו הנשים עדיין נלחמות מלחמת צדק על שיוויון זכויות בין נשים וגברים ונדרשות להוכיח מול ההתנגדות הסביבתית את היכולת לפתח קריירה מרשימה ומתגמלת לצד אמהות מעורבת ונוכחת , ויכולת לבצע כל דבר מצויין בעצמאות מוחלטת  להרים משאות כבדים , להזיז רהיטים , להחליף נורה ולחסל ג'וק בפגיעה ישירה .לעיתים כפועל יוצא מכך מתפתחת לצד העצמאות הדומיננטית כתוצר נלווה נטיה לנוקשות , שתלטנות והרתעה ומקומו של הגבר עלול להיאלם ולהיעלם בתוך מערכת זוגית שכזו .

נשים דומיננטיות הן נשים עם נוכחות עוצמתית בולטת הביטחון העצמי שלהן בולט וקשה להתעלם מהיותן .. .הן מושכות מבטים מסקרנות ומעוררות עיניין  .    

מה הסיבה לפחד במקומות שאין איום  ?        

גברים אוהבים ונמשכים לנשים חזקות ועוצמתיות כאשר הן מדברות אליהם בגובה העיניים בעלות יכולת הכלה , אמפטיה , רגישות , רכות ו – שיתוף , נשים שמאפשרות להם להרגיש האביר על הסוס הלבן וזקוקות לנוכחות ולחיזור שלהם . אישה שבתחושה שלה וביכולות שלה גורמת  לגבר להרגיש   משמעותי , נחוץ ואהוב ומוותרת על הצורך להיות בשליטה כל הזמן על המצב ומשחררת ומאפשרת לגבר גם לאחוז במושכות מעניקה לעצמה לחוות זוגיות במיטבה . וכשנשים דומיננטיות נמצאות במערכת זוגית מטיבה  הן מביאות לידי ביטוי את ערכן המוסף לדוגמא  כיוזמות לא תהיה להן בעיה ליזום סקס למשל .  היצירתיות מאפשרת להן לחשוב מחוץ  לקופסא ולצאת מקונפליקטים בפתרונות מעשיים  או לשבור שיגרה  ולהפתיע בבילוי או מחווה בלתי שיגרתית, הן יכולות גם להוביל ולהניע עשיה משותפת במטרה להתקדם ליעדים משותפים במסלולי החיים והכי חשוב . . . הן יכולות להשתמש בעוצמתן כדי לתמוך ולהשפיע ולהרים אותך כשצריך .

לסיכומו של דבר . . .

נשים חזקות הן נשים עוצמתיות ובעלות נוכחות שקשה להתעלם מהן ומעצם כך הן מושכות , החוזקות והביטחון העצמי כתכשיט ליופיין הקורן מהפנים אל החוץ .אם הן תדענה בכניסה לבית או לקשר חדש לפשוט את אפוד המגן והקסדה וללבוש את בגדי המלכה יגיע האביר רכוב במכוניתו הלבנה מוכן לכבוש את ליבה. כדי להטיב את הקשר יש לאפשר לכל אחד להביא לידי ביטוי את אישיותו בצורה ראויה ומכבדת ,בהכלה  בגמישות ובפירגון למקומו של כל אחד בתוך הקשר הם יוכלו לזכות בזוגיות שיוויונית לתפארת . וכאשר המלכה במחווה של רצון טוב תכין לו ארוחת ערב מפנקת הוא ישיב לה בכרטיסים להופעה שהוא "נלחם " בכדי להשיג מקומות טובים כמו שהיא אוהבת הם יחיו באושר ואושר בארמון עד לעצם היום הזה .  

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY