עו"ד בועז גור חושף את תכניותיו לבחירות: יעמוד בראש רשימת "מקומי בחיפה" ויתמודד לבחירות למועצת העיר כחלק מתנועת "מקומי" הארצית. עו"ד גור: " הגיעה העת להוביל רשימה בחיפה אשר המסוגלת להפוך חזון עירוני למציאות בשטח "

עו"ד בועז גור, המכהן כחבר מועצת עיריית חיפה משנת 2013, מצטרף לתנועת 'מקומי' ויעמוד בראש רשימת התנועה שתתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר תחת השם "מקומי בחיפה". הרשימה החדשה בהובלתו של עו"ד גור תתמקד בפיתוח מערכת החינוך העירונית, קידום הכלכלה המקומית, מלחמה עיקשת במפגעי הסביבה ותהיה הבית למשפחות הצעירות, אלה שאוהבות את חיפה אבל חוששות שלילדיהן לא יהיה מקום בעיר בעתיד, שמתקשות עם היעדר התעסוקה, שדורשות פתרונות לזיהום האוויר הגואה והמתחים פנים קהילתיים הגוברים בעיר.

רשימת "מקומי בחיפה" תורכב מחיפאים וחיפאיות שחיים את העיר ומבינים שהיא חייבת חזון ברור לעתיד על מנת לא להישאר מאחור בכל תחומי החיים. פעילי הרשימה מעורבים כיום באופן אינטנסיבי ויום יומי בפעילות בעיר בתחומי החינוך, הקהילה, הכלכלה והגנת הסביבה ומביאים איתם ניסיון רב ושורה של הצלחות מוכחות.

עו"ד גור המשמש כיו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה, מחזיק תיק ההון החברתי בעירייה ויו"ר הוועדה לאחריות משותפת בעיר, הוא פעיל חברתי ותיק המעורב במאבקים רבים בעיר והיה ממובילי המחאה החברתית בחיפה בשנת 2011. בעברו כיהן במשך כ-8 שנים כחבר הועד המנהל של המכללה החברתית-כלכלית וכעמית בקרן ברל כצנלסון. הוא עו"ד וכלכלן במקצועו, מתמחה בתחומי המשפט הציבורי, איגוד מקצועי, רגולציה וסוגיות תכנון ובניה. במקביל להיותו חבר במועצת העיר, משמש עו"ד גור כמזכיר באיגוד העובדים הסוציאליים בהסתדרות וכדירקטור בחברה הכלכלית חיפה ובחברת "היי-סנטר" – חברת היזמות של עיריית חיפה.

תנועת 'מקומי – מנהיגות מקומית' הוקמה לפני כשנה על ידי קבוצת פעילים חברתיים מתוך מטרה לחזק את השפעת תושבי הרשויות המקומיות והאזוריות על קובעי המדיניות בישראל, באמצעות עידוד מעורבות של נציגות אזרחית מקצועית ופעילה ברשויות המקומיות. התפיסה שמובילה התנועה מבוססת על כך שהמרחב המקומי הוא המקום המשפיע ביותר על חייו של כל אדם וכי יש לצמצם את המעורבות וההתערבות של השלטון המרכזי בנעשה בזירה המקומית.  במקביל, מובילה התנועה ליצירת שיתופי פעולה אזוריים בין מספר רשויות מקומיות, לצורך טיפול בנושאי מפתח בסביבתם. בבחירות הקרובות יתמודדו נציגי התנועה בערים ורשויות נוספות ביניהן: טירת כרמל, ראש העין, יקנעם, רעננה ותל אביב.

עו"ד בועז גור: "אחרי שנים של עשייה חברתית בעיר ופעילות במועצת העיר בקדנציה האחרונה אני מאמין כי הגיעה העת להוביל רשימה בחיפה אשר המסוגלת להפוך חזון עירוני למציאות בשטח. תפיסה אשר מכירה בערך של מגוון אנושי ותרבותי ובצרכים הייחודים של כל השכונות בעיר. תפיסה אשר מאפשרת לנו לעצב את אופי העיר שלנו בהתאם לאינטרסים ולרצונות של התושבים.

מקומי בחיפה תפעל עבור חיפה ועבור התושבים שלה, ותשים כיעד את חיזוקה של חיפה שאנחנו אוהבים, רוצים להנות ולהוריש לילדינו: עיר מאוזנת, נקייה, משתפת ומצוינת, הנמצאת בשינוי מתמיד ושמחזיקה ארבעה עוגני צמיחה עיקריים: כלכלה מקומית מפותחת, חינוך בראש סדר העדיפויות, תרבות וקהילה משגשגות וסביבה עירונית מתוכננת, מתקדמת ונקייה מזיהום שכל תושב ירגיש שייך אליה."

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY