סדנאות מזמינים רק בסטייל

מתכננים יום הולדת, מסיבת רווקות או יום גיבוש לצוות? כדאי שתשלבו בתוכן סדנאות ועדיף שיהיו בסטייל ועם הרבה אוכל.

כדי ליצור תוכן ועניין באירוע, רבים בוחרים ובצדק להזמין סדנאות מסוגים שונים המספקות חוויה משותפת, מהנה ומעניינת, ובעלת ערך מוסף. עם חברת סדנאות סטייל תיהנו ממבחר עשיר של סדנאות המתמקדות בדבר שכולנו אוהבים – אוכל!

שלל סדנאות אוכל

סדנאות סטייל היא חברה מוערכת ומנוסה המתמחה בהפקת והעברת סדנאות קולינאריות מתחומים שונים. בין היתר החברה מעבירה סדנאות שוקולד, סושי, סדנאות אפייה, סדנת בצק סוכר, סדנת אלכוהול וסדנת קוקטיילים. ואם זה לא מספיק תוכלו גם להזמין סדנאות אוכל בתחומים מאוד ספציפיים כדוגמת סדנת מרקים, סדנה איטלקית, סדנת שיקים, בישול ישראלי, סדנאות בשר וסדנת המבורגר. הסדנאות מתאימות לאנשים מכל מגזר ובכל גיל, לרבות קבוצות וזוגות, ילדים, בני נוער ומבוגרים. כמו כן הן מתאימות לקשת רחבה של צרכים ואירועים פרטיים, מוסדיים ועסקיים כגון ימי הולדת, מסיבת רווקות, ימי כיף וגיבוש, ערבי העשרה, אירועים קהילתיים, בת ובר מצווה ועוד. בנוסף, אם אתם רוצים להזמין אוכל, החברה תספק לאירוע גם דוכני מזון משובחים ומגוונים.

לפניכם מספר דוגמאות מבוחרות מבית סדנאות סטייל:

סדנת בצק סוכר מתוקה במיוחד

רוצים לשלב בין מתוק ליצירה? סדנת בצק סוכר היא ללא ספק הכי מתוקה שתוכלו לבקש. הסדנא מתאימה לגדולים ולקטנים ובמהלכה תלמדו גם אתם ליצור עיטורים ופסלונים מרהיבים בשלל צורות וצבעים לעוגות ועוגיות. בכדי שהחוויה המתוקה תהיה מושלמת כל משתתף זוכה לעטר שלוש עוגיות קאפקייקס אישיות במילויים מיוחדים.

סדנת אלכוהול על הבר

יש לכם חלום מפוספס להגיש משקאות על הבר ולזכות להערכת הסובבים והסובבות? סדנת אלכוהול יכולה להיות מעולה עבורכם, בייחוד אם מדובר באירוע חסר גבולות שלא לוקח את עצמו ברצינות ואינו דורש לנהוג חזרה הביתה. בסדנה כל משתתף יכין קוקטיל ייחודי משלו וכל המשתתפים יטעמו בסוף את כל הקוקטיילים שהוכנו. הקוקטיילים מבוססים על מבחר גדול של סוגי אלכוהול משובח, עם מתכונים שמוכרים לכולם ממועדוני הלילה והפאבים, ועוד כמה ממש מיוחדים. כדי שבאמת תאבדו את הראש תזכו במהלך הסדנה ללגום כמה צ'ייסרים.

סדנה על טהרת השוקולד

הפינוק האמיתי שלכם בחיים זה שוקולד? זאת הסדנה הנכונה עבורכם. מדובר בסדנה על בסיס שוקולד בלגי משובח, במהלכה תלמדו להכין סוגים שונים של שוקולד ומתוקים כדוגמת פרלינים, טראפלס, בראוניז', סופלה ומקופלת. ואם לא הבנתם, אתם תצטרכו להתמודד עם כמות גדולה של מתוקים שאם לא חיסלתם בסדנא תוכלו לקחת הביתה. הסדנה מתאימה כמובן לכל מי שאוהב שוקולד בכל גיל, ילדים ומבוגרים כאחד.

סדנת סושי לחוויה יפנית בלתי נשכחת

אוהבים לאכול סושי והייתם שמחים לדעת כיצד להכינו? הזמינו סדנת סושי מסדנאות סטייל ותזכו בחוויה קולינארית ייחודית, מלמדת וכמובן גם טעימה. במהלך הסדנא תלמדו להכין סוגים שונים של סושי למשל אינסייד אאוט, פוטומאקי וסושי מטוגן. לשם כך תקבלו מגוון חומרי גלם טריים ואיכותיים הכוללים גם דגים. את הסושי שהכנתם תוכלו לקחת הביתה לצד סל כלים ומתכונים נרחב שיאפשר לכם להכין לבד את המעדנים האהובים.

לקבלת עוד מידע והזמנת סדנאות אוכל, צרו קשר עם חברת סדנאות סטייל בטלפון 054-6509419.

הכתבה נכתבה בחסות האתר www.sadnaot-style.com

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY