ליהנות ממרחב ירוק עם צמחיה הידרופונית

תארו לכם סביבת עבודה או מגורים המשלבת טבע אמיתי וטבעי , ירוקה, נעימה ויפה, בה  האוויר נקי יותר, וכל זאת במאמץ מינימלי ועלויות אחזקה נמוכות. עם התיאור מעלה נשמע לכם מעניין, כדאי שתכירו את הצמחייה ההידרופונית על יתרונותיה הרבים.

בשנים האחרונות, עם עליית המודעות ליתרונות הרבים הגלומים בסביבת מחייה המשלבת בה צמחיה טבעית, יותר ויותר אנשים, חברות שונות ומעסיקים הבינו את החשיבות ביצירת סביבת מגורים ועבודה הכוללת צמחיה טבעית וירוקה, המשפרת את איכות האוויר, את ניראות המתחמים הסגורים ואת איכות החיים בהם.  ואולם, רצון לחוד ומציאות לחוד. הקושי לגדל צמחים במתחמים פנימיים, בהם אין את התנאים הקיימים בחוץ, הפך די מהר את מתחמי הצמחייה בחללים הסגורים לאזורים שוממים ועלובים.

הבשורות הטובות הן שישנה טכנולוגיה המאפשרת גידול צמחיה טבעית ועשירה בחללים סגורים, המבוססת על גידול צמחיה הידרופונית. חברת עין דור משתלות הוותיקה, הנחשבת למובילה בארץ בתחום זה,   מתכננת ומקימה פרויקטים רבים של צמחית פנים הידרופונית בבנייני משרדים ומגורים, עסקים, חברות הייטק מוסדות ציבור, וכן בבתים פרטיים. זאת בהתאמה מלאה לצרכיו של הלקוח וליווי לכל אורך הפרויקט ולאורך שנים רבות לאחר השלמתו.

סביבה ירוקה ובריאה במיוחד

על פי מחקרים, מתברר כי ליצירת מתחמים ירוקים פנימיים יש תרומה בריאותית מהותית, ולא רק אסתטית. מסתבר שאוויר במבנים ומתחמים סגורים בדירות או במשרדים, מזוהם בהרבה מהאוויר שבחוץ. הזיהום נוצר מגורמים רבים כדוגמת חומרים כימיים שמקורם במוצרי ניקיון, שטיחים, רהיטים, מוצרי קוסמטיקה, חומרי בניין ועוד. החומרים המזהמים שבאוויר  עלולים לגרום לבעיות בריאות שונות, ובין היתר, במערכת נשימה, כאבי ראש, צריבות בגרון ובעיניים ועייפות.

הצמחייה ההידרופונית מהווה  פתרון אקולוגי לבעיה זו, שכן היא מסננת את האוויר המזוהם שבחדרים הסגורים ומשפרת את איכות האוויר בהם. . הצמחייה  ההידרופונית כוללת מגוון סוגי צמחים יעילים לטיהור אוויר אותם מגדלים בעין דור משתלות אשר לכל אחד מהם יש יתרונות בסינון מזהמים כימיים שונים.

על השיטה ויתרונותיה

הידרופוניקה מאפשרת למעשה לגדל שלל סוגי צמחים על גבי מגוון משטחים שאינם קרקע כדוגמת טוף, חול, תמיסות מזון וצמר סלעים. המערכת מספקת את כל צרכי הצמחים לרבות הזנה, שמירה על רמות לחות ואוורור נאותות, בקרת השקיה, וזאת עם מינימום התעסקות בתחזוקה של הצמחים לצד עמידות רבת שנים. יתר על כן, גידולים הידרופוניים חסכוניים במים, אינם דורשים פתחי ניקוז לנוזלי ההשקיה ולכן ניתן למקם במיקומים שונים (אפשר להניחם על שטיחים, פרקטים ריהוט ועוד ללא חשש), וניתן גם לגדלם במקומות סגורים ללא אור שמש ישיר.

חברת עין דור משתלות מבצעת פרויקטים  שונים ומגוונים בהם היא הופכת סביבות מגורים ועבודה לירוקות  יותר באמצעות צמחיה הידרופונית יפה ועשירה אותה החברה מגדלת, המסופקת במגוון כדים איכותיים ומגוונים (בהתאם לבחירת הלקוח) בהם מותקנות מערכות הידרופוניות.  .

אז למי זה מתאים?

למעשה, השימוש בצמחייה הידרופונית מתאים כמעט לכל חלל פנימי בבית, במשרד, בלובי או בעסק עבור מי שחשוב לו ליצור סביבה ירוקה, בריאה, יפה ומטופחת, הדורשת כמה שפחות טיפול ותחזוקה. את הצמחים ניתן להציב כמעט בכל מקום, ועל גבי כל משטח. כלי הקיבול של הצמחים הינם מגוונים, איכותיים ועמידים, ומאפשרים התאמה לכל סגנון עיצוב. עובדות אלו הפכו את שיטת הגידול למבוקשת גם בקרב מעצבי פנים רבים, הרוצים לשלב צמחים במרחבים וחללים שונים.

לקבלת מידע נוסף אודות צמחייה הידרופונית וקבלת הצעת מחיר, צרו קשר עם משתלת עין דור שבמושב גן השומרון בטלפונים 050-5298453 ו- 050-6688406 או במייל [email protected]

ניתן לקבל מידע נוסף על השיטה ועל חברת עין דור משתלות באתר החברה בכתובת:

www.hydroponics-online.co.il

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY