גלובוס מקס גרנד קניון נפתח לקהל. קצת מספרים: שנתיים של עבודה 24/7, 23 אולמות, 6 אולמות VIP, 2,000 מושבים, 7,000 מ"ר על פני 3 מפלסים. סה"כ השקעה: 50 מיליון ₪. 7 ימים בשבוע, 6-7 הקרנות ביום בכל אולם, סה"כ 102-119 סרטים ביום

לאחר שנתיים וקצת של עבודה מסביב לשעון, פתחה גלובוס מקס את קומפלקס בתי הקולנוע החדש ביותר עם הסאונד המתקדם ביותר בעולם בעופר גרנד קניון. הקומפלקס כולל 23 אולמות קולנוע, כולל 6 אולמות VIP המתפרסים על פני שלושה מפלסים בשטח בנוי של 7,000 מ"ר ובהשקה של כ-50 מיליון ₪. כאלפיים מושבים יהיו במקום לכשתושלם בניית כל בתי הקולנוע.

איש העסקים בנט קפלן, הבעלים של חב' גלובוס מקס סיפר בראשון בבוקר בנסיבת עיתונאים שקיים באחד האולמות על ההשקעה האדירה והחידושים הכי מתקדמים בתחום: " בתי הקולנוע החדשים בגרנד קניון הם הרבה יותר מכמה מסכי קולנוע. הבאנו לתושבים פיסה קטנה מהקסם שיעשיר את העיר במשך שנים רבות".

גלובוס מקס גרנד קניון מהווה קפיצת מדרגה בעיצוב התרבות הקולנועית, משנה את כל תבניות הקולנוע המוכרות אם זה באמצעות ארכיטקטורה חדשה ובהיבט הטכנולוגי החידוש הוא ברמת העולמית, החל ממערכת הסאונד המתקדמת עולם, דרך מסכי לד בגובה 16 מ' שהותאם ללובי הקולנוע ועד למערכת ההקרנה (Boothless) המאפשרת לבנות בתי קולנוע רציפים לגובה 3 קומות. בכך גלובוס מקס מציגה חידושים כמעט בכל פרמטר קולנועי מוכר.

כאמור בקומפלקס יהיו 6 אולמות "גולד קלאס" ובצמוד להם יהיה לובי אירוח בו יוגש אוכל מובחר שיוכן על ידי שפים בעלי שם וכן משקאות איכותיים והצפייה תתבצע מתוך כורסאות מרווחות במיוחד ומתכווננות אלקטרונית, לתנאי צפייה מפנקים במיוחד. אגב, גם הכיסאות "הפשוטים" מתכווננים. במתחם יפתח סניף של קפה לנדוור אשר ישקיף על ואדי רושמייה.

לראשונה בעולם צוידו כל אולמות הקולנוע במערכות הסאונד המתקדמות ביותר בעולם, Dolby Atmos, עם חווית צליל אולטימטיבית. כדי להמחיש לעיתונאים את עוצמת החוויה, ביקש בנט קפלן מכולם בהלצה "לפתוח מטריות". ברמקולים הושמעה הקלטה של גשם ובאחת כל מי שישב באולם הרים את ראשו לתקרה לבדוק שהוא באמת יישאר יבש.

המתחם עוצב ע"י משרד האדריכלים גדי שמיר ופיני ויינברג החיפאים, אשר התמקדו בקונספט עירוני-אורבני, כאשר כל אחד מאולמות הקולנוע עוצב בצבע ייחודי.

בתי הקולנוע יפעלו 7 ימים בשבוע, 6-7 הקרנות ביום בכל אולם, סה"כ בין 102 ל-119 סרטים.

קפלן: "בכל העולם ישנה עלייה מטאורית של כמות הצופים בבתי הקולנוע, אך העלייה הגדולה ביותר באחוזים היא בישראל. אנחנו מביאים לתושבי חיפה והסביבה חוויה ייחודית יוצאת דופן. אני מזמין את כולכם לבוא ולראות מה עשינו בשבילכם".

1 COMMENT

LEAVE A REPLY