הערב במתנ"ס ליאו בק: אירוע ייחודי של קירוב בין דתות לכבוד הרמדאן

אחווה שכונתית יוצאת דופן המתבטאת בחגיגת אירועים משותפת, חגים ומועדים עי כל הדתות ועוד, מתקיימת הערב במרכז כלור, שלוחת מתנ"ס ליאו באק, מבית החברה למתנ"סים הארצית

הערב יתקיים אירוע רמאדאן יחודי במרכז כלור שהינו שלוחת מתנ"ס ליאו באק. שלוחת מתנס ליאו באק בעין הים, פועלת בשכונת עין הים ומשרתת שכונה מיוחדת והטרוגנית אשר מתגוררים בה  ערבים, יהודים, וותיקים, עולים חדשים וחרדים גם יחד.

כל התושבים נהנים משרותי המתנ"ס ומפגינים אחווה שכונתית יוצאת דופן המתבטאת בחגיגת אירועים משותפת, חגים ומועדים ע"י כל הדתות. האחווה חריגה לחלוטין בנוף הישראלי. את ההרמוניה בין התושבים ניתן להבין באמצעות העובדה שתושבי השכונה יהודים וערבים הקימו יחד שביל תיירותי "שביל סובב עין הים", הנותן ביטוי להסטוריה העתיקה של השכונה כמו גם להיסטוריה החדישה, לרבות ציון העבר של השכונה שהייתה מכונה  וואדי ג'מאל לפני היותה שכונת עין הים (לפני מלחמת השחרור).

האני אלפאר מנה"ל מרכז כלור שלוחת מתנ"ס ליאו באק מבית החברה למתנ"סים הארצית: "אנו מזמינים את התושבים לערב מיוחד לציון הרמדאן ולשיח בין דתי מיוחד במינו. אנו גאים להוביל חגיגות אלו המתקיימות באחווה בין כל הדתות בשכונתנו".

האירוע מתקיים הערב יום שלישי, בשעה 18:45 במרכז כלור

3 COMMENTS

LEAVE A REPLY