ללא ספק ירושלים היא המקום המכובד והמרגש ביותר לאירועי בר ובת מצווה. ואולם, עקב מורכבות ההפקה של המעמד החשוב בעיר הבירה, יש לבצע אותו עם סדר יום מאורגן ועם חברת הפקות מיומנת.

בר ובת המצווה מסמלים את המעבר מילדות לבגרות, בו הנער או הנערה נוטלים עליהם את עול המצוות. עקב חשיבות המעמד נוהגים רבים לציינו עם עלייה לכותל, לא רק תושבי האזור אלא כל משפחה שרוצה להעניק לילדה חוויה מרגשת וייחודית, השופעת בקדושה, מסורת ומורשת.

מדוע ההפקה מורכבת?

לצד הקסם שבדבר, יש להבין כי אירוע בר ובת מצווה בירושלים מהווה הפקה מורכבת הדורשת שינוע קבוצת אנשים ממקום למקום. לכן, חשוב שהיא תבוצע עם חברה איכותית ומנוסה היודעת כיצד לארגן אירוע מורכב שכזה באפן מהנה וזורם, המותאם לכל המוזמנים ומעניק למשתתפים חוויה מרגשת של פעם בחיים.

 

בין היתר, הפקה מורכבת זו נדרשת באוטובוס צמוד עם מדריך שינחה את היום וצלם שיילווה את האירוע. סדר היום משתנה בין אירועים ובדרך כלל יכלול ארוחת בוקר בטבע או במסעדה, עליה לתורה בכותל בליווי נגנים ושופרות, וארוחת צהרים במסעדה או באולם. וזה רק הבסיס. לכך ניתן להוסיף עוד פעילויות ואטרקציות כמו כיפות וכיסויי ראש ייחודיים, ליווי של חזן או פייטן, עליה לתורה בבית כנסת, טקס חינה, תקליטן, טיול קצר בעיר העתיקה ועוד.

בחירה נכונה בחברת הפקות

בכדי שאירוע בר או בת המצווה בירושלים יתנהל על הצד הטוב ביותר, יש לבחור בחברת הפקת אירועים מתאימה על פי מספר קריטריונים בסיסיים:

  • ליווי צמוד לכל אורך ההפקה – ליווי צמוד של האירוע מתחילתו ועד סופו ,עד לפרטיו הקטנים ביותר. גישת הפקה מקיפה נחוצה בייחוד למי שאינו גר באזור, אך גם לתושבי ירושלים והסביבה המנהלים אורח חיים עמוס ורוצים ליהנות מאירוע מוצלח עם מינימום השקעה מצידם.
  • ניסיון בתחום – היכולת להפיק אירועי בת ובר מצווה ייחודיים ומוצלחים, נשענת על ידע וניסיון רב בתחום. חשוב לבחור בחברה מוכרת ומומלצת שכבר הפיקה הרבה מאוד אירועי בר ובת מצווה בירושלים. כמו כן, עדיף לבחור בחברה ירושלמית מקומית המכירה היטב את העיר והספקים, ואשר תוכל להתמודד עם כל בעיה ביעילות ומהירות.
  • יחס אישי – מלבד ליווי צמוד חשוב לבחור בחברת הפקות המעניקה יחס אישי לכל לקוח, עם אוזן קשבת ומענה אדיב לכל שאלה ובקשה מיוחדת. חברה אמינה עם אחריות לניהול האירוע על הצד הטוב ביותר עם התחשבות בקונספט ובתקציב האירוע. זאת, מתוך רגישות והבנה לגודל וחשיבות המעמד עבורכם, וגמישות מספקת בכדי להפוך אותו לאירוע מיוחד העונה במדויק על הצרכים והרצונות שלכם. יחד עם זאת,
  • רעיונות מקוריים –  מותאמים לאופי האירוע, רצון המשפחה ובעל השמחה, תוך התחשבות בהגדרות תקציב.
  • חברת הפקות איכותית – לצד ניסיון, ליווי צמוד ויחס אישי, יש לבחור בחברה איכותית שלבעליה הכשרה כמה שיותר נרחבת והבנה מעמיקה בענף האירועים והתיירות.
    דוגמא נאה לכך מהווה חברת גולדן איוונטס Golden Events

החברה מנוהלת על ידי זהבית אלאלוף, בעלת תואר שני במנהל עסקים MBA, תעודה מוסמכת בניהול והפקת אירועים, דוברת 3 שפות וניסיון רב שנים בניהול והפקת אירועים פרטיים, והמעניקה יחס אישי וליווי צמוד לכל אירוע ולקוח.

לעוד לפרטים אודות הפקת אירועי בר ובת מצווה בירושלים, צרו קשר עם חברת Golden-Events בטלפון 050-6775995 או בדוא"ל: [email protected]

זהבית אלאלוף, חברת גולדן איוונטס Golden Events (1)

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY