די ג'יי להתחתן איתו

ללא הפסקה. די ג'יי דולב נישליס
ללא הפסקה. די ג'יי דולב נישליס

הוא רק בן 27, אבל זה כבר מזמן שדולב נישליס לאושיית רדיו משפיעה ולדמות בולטת בחיי הלילה והתרבות בצפון. הגעתי לבקר אותו בביתו השני באולפני "רדיו חיפה"  וגיליתי למה לא היה שדרן בגלי צה"ל (למרות שהוא משדר ברדיו חיפה מגיל 8), מה הוא חושב על הטענות שהצליח בקלות כי הוא ה"בן של", איך זה מרגיש לתקלט בחתונות ואירועים אחרי שהרקיד יותר מ-30 אלף אנשים בפסטיבלים ואיך הוא מעביר את הזמן הפנוי שלו.

נראה שדולב נישליס לא נח לרגע. הוא מנהל התכניות של רדיו חיפה, משדר את 'הפאנל', תכנית הספורט השבועית של הרדיו המשודרת מאצטדיון סמי עופר ומגיש, ביחד עם חברו די ג'יי מושיקו פלוטקה, את התכנית שהוכתרה כתכנית המוזיקה הטובה ביותר בישראל – 'מגה מיקס'. בשנים האחרונות, במסגרת תכניות הספורט של רדיו חיפה, הוא גם מלווה את מכבי חיפה בכל משחקיה באירופה.

כל מה שציינו למעלה כבר מספיק בשביל למלא יומן עבודה לשני אנשים או יותר אבל לנישליס זה לא מספיק. בחמש השנים האחרונות הוא גם הפך לדי ג'יי בולט ומבוקש בפסטיבלים עירוניים, מסיבות רחוב, מועדונים ובחתונות ואירועים פרטיים. רקדתם אתו בעיר הנוער, במסיבות השונות של העיר התחתית בחיפה, במסיבות "צובחוץ", במועדונים כמו ה'לופט', ה'אולטרסאונד'  ו'נתב"ג'. נישליס מרקיד את כולם. "זו הרגשה מדהימה לעמוד מול כמות של 700-800 איש במועדונים ובאירועים ועד ל 30-40 אלף איש בפסטיבלים הגדולים, לקבוע להם את הקצב והטון, להשפיע על מצב הרוח שלהם, אם הם ייהנו או לא מהמסיבה", הוא אומר.

משמח חתן כלה. דולב נישליס
משמח חתן כלה. דולב נישליס

– עם כל המסיבות והפסטיבלים חתונות לא קצת קטן עליך?

"אני אוהב לקבוע את הטון ולשמח אנשים וחתונה זה מבחינתי המגרש הנכון. זה ליהנות בעצמי ולשמח אחרים.  זו מתנה, להיות דומיננטי ביום חתונתו של אדם, חלק מהזיכרון שלו. למחרת האירוע כשאני זוכה לSMS מהחתן והכלה על כך שהם שמחים שבחרו בי, אני יודע שעשיתי את שלי, למזלי אני מקבל הרבה הודעות כאלו וזה נותן כוח להמשיך".

– בעצם מוזיקה היא כל עולמך

"כן, מוזיקה וספורט. התברכתי לעבוד במה שאני אוהב, בעצם זה לא מרגיש כמו עבודה,  ההנאה שלי מושלכת על אנשים ומשפיעה עליהם. לשמחתי, גם בגלל התכנית ״מגהמיקס״ והשותף לתכנית שהוא כמו אח, מושיקו פלוטקה, נוצרו עם השנים לא מעט קשרים עם כמות ענקית של יוצרים, עורכים ותקליטנים בכל הארץ ששולחים חומרים וגרסאות בלי הפסקה ולכן המוזיקה שברשותי מרתקת, לא משעממת וצפויה, אני משמיע גרסאות שאי אפשר לשמוע במקום אחר".

אחד מגורמי ההצלחה העיקריים של אירוע ובפרט חתונה הוא המוזיקה. כאן צריך לרצות גם את הזוג, וכמובן את הקהל. אף אחד לא רוצה לחשוב שבאירוע שלו האווירה הייתה יבשה, ורחבת הריקודים הייתה שוממת. חתיכת אחריות, אני אומרת לנישליס, שמקדיש לפחות שני ערבים בשבוע לחתונות והוא מסכים: "בשביל להיות די ג'יי מוצלח וטוב, בעיקר בתחום האירועים, אתה צריך לרצות את זה במאת האחוזים, לפנות זמן בשביל להיפגש עם הזוגות, להיות זמין להם בטלפון לבקשות כאלה ואחרות , להתאים להם מוזיקה. בגדול, זה מושתת המון על קריאת קהל, בחירת השירים תוך כדי, האנרגיה והאנשים שנמצאים ברחבה. אם הדי ג'יי מדוכא, עייף או לא מרגיש טוב רוב הסיכויים שהתחושות האלו יעברו גם לקהל. חתונה זה אירוע של פעם בחיים, אין מקום לטעויות, אנשים משלמים על זה הרבה כסף. ביום שאני אתקלט בחתונה ולא אהנה בה, אפסיק לעשות את זה".

בכלל אוהב בבית על הספה.
בכלל אוהב בבית על הספה.

למרות שהוא כל כך מחובר לחיי הלילה והבילויים, נישליס (27) מעיד על עצמו שבזמנו הפנוי הוא בעצם  הכי אוהב להיות בביתו בחיפה עם בת הזוג ליטל, להשתרע על הספה עם אוכל טוב ולצפות בסדרות וסרטים.  כילד בן 7 כבר הסתובב במסדרונות רדיו חיפה, בגיל 8 החל לשדר תכנית לילדים מדי שבת בבוקר. בהמשך כשגדל והפך מילד לנער החל להגיש תכניות לנוער ובהמשך לתקלט במועדונים באזור, אחרי שסיים את לימודיו במגמת תקשורת בבית הספר הריאלי, התגייס לגלי צה"ל, ובאופן מפתיע דווקא לא ישב מאחורי המיקרופון. "לא ניסיתי לעבור את המיונים המפורסמים, כי לא רציתי להיות שדרן וכתב, זה לא חסר לי. הגעתי למחלקת טכנאים ועברתי חפיפה קצרה של שבועיים – שלושה, ומיד נכנסתי לרוטינה של טכנאי באולפנים. כבר היה לי את כל הידע הטכני והכרתי את תוכנות המחשב המונחים והציוד הטכני. השירות היה נחמד וחוויה לחיים. אני בטח לא יכול להתלונן. החמיא לי שאנשי תקשורת מהשורה הראשונה כמו ניב רסקין למשל בקשו אותי ספציפית כטכנאי בתכניות שלהם".

– יהיו כאלה שיגידו שהיה לך קל להיכנס לעולם התקשורת בגלל שאתה הבן של דני נישליס

"ברור שיהיו כאלה שיגידו ואין ספק שזה עזר ואני מאוד גאה בזה. נכון שלא כל אחד יכול לשדר ברדיו כבר מגיל 8, אבל רדיו זה עסק מסחרי שזקוק למאזינים ולכסף, ואם לא הייתי טוב, אז זו הייתה בעיה לאבא שלי ולרדיו שבטח לא רוצה להינזק בגלל ילד בן 8. גם בגלי צה"ל שמחו עם הגעתי כי ידעו מה אני יכול לתת ואני נותן עבודה במלוא הרצינות והמקצועיות. עצם העובדה שלקראת סיום השירות גיששו אם רלוונטי שאמשיך במשרה, בתור אזרח עובד צהל, אומרת הכל. כנראה שעשיתי שם משהו טוב. בכל מה שקשור לתחום המועדונים והמסיבות, אני בניתי את עצמי, חצי מהזוגות שמזמינים אותי לתקלט בחתונתם לא מכירים את הייחוס המשפחתי שלי. אבא שלי לא הכיר בעלי מועדונים או יצא למועדונים כדי ״לסדר״ לי לתקלט במסיבות, מגיל 15 התחלתי לתקלט וחסכתי כסף כדי לקנות לעצמי ציוד די ג׳יי."

עבודה שהיא אהבה. דולב נישליס בפעולה
עבודה שהיא אהבה. דולב נישליס בפעולה

"רדיו חיפה זה עסק משפחתי שאבי הקים בשתי ידיו, סבא שלי, אלברט נישליס ז"ל, עבד ברדיו שנים כמנהל חשבונות, אח של אבא שלי אריאל, מנהל את תחנת הבת –  99.5 חם אש. יש לנו פה 50 עובדים שהם כמו משפחה,  ואנחנו לא שונים ממשרד עורכי דין משפחתי. אני חושב שתמיד, בכל מקום ובכל תחום, יהיו אנשים שיהיה להם קשה לראות אחרים שמצליחים ויעדיפו לחפש, לבחוש ולנסות למצוא מה לא טוב במקום לחפש את החיובי ולפרגן לאחר.״

– למעשה אף פעם לא יפטרו אותך

"בגדול זה נכון" אומר נישליס בצחוק ופתאום מרצין: "אבל מי אמר שבעוד 5 שנים תחום הרדיו עדיין יהיה חזק ורווחי? נכון שכבר 10 שנים אומרים שהרדיו לקראת סופו וזה עדיין לא קרה, אבל הסיכון שיום אחד הרדיו ייחלש לטובת רדיו חזק ונוח לתפעול דרך הסלולר והאינטרנט אכן קיים. אגב, אני ממש לא מפחד מהרגע הזה מכיוון שאנחנו תמיד עם יד על הדופק, מתכוננים לשינוי הזה ומתכוונים להיות רדיו משפיע, דומיננטי, חזק ולהיכנס בעוצמה גם לפלטפורמות האלו. ללא ספק, כשהמהפך הזה יקרה, אם יקרה, אנחנו נהיה שם".

3 COMMENTS

LEAVE A REPLY