בדרך לראשות הממשלה: יאיר לפיד מגיע  לחיפה

ביום חמישי הקרוב, (8.6.17), יגיע יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד למפגש עם תושבי חיפה. הביקור הוא חלק ממסעו של יאיר לפיד כמועמד לראשות הממשלה. המטרה: להקשיב לרחשי הלב של התושבים

כידוע, לפיד מגיע מדי שבוע לפגישות עם תושבים בערי ישראל מהפריפריה ומהמרכז לשמוע אותם ולפגוש כמה שיותר אנשים מכל רחבי הארץ. בכנס יפרט לפיד בפני תושבי העיר את תוכנית 7 הנקודות של מפלגת 'יש עתיד' לעתידה של מדינת ישראל, אשר עוסקת בנושאים החשובים לציבור הישראלי בתחומי הביטחון, החינוך, הכלכלה, הבריאות והמלחמה בשחיתות אותה מובילה מפלגתו של לפיד ואת המאבקים שהוביל יחד עם סיעתו למען תושבי חיפה בסוגיית פינוי מיכל האמוניה וזיהום האוויר.

הכנס בחיפה שייערך ב"בית אבא חושי" (רחוב אבא הילל סילבר 71), בשעה 20:00, הוא חלק ממסע שעורך לפיד ברחבי הארץ כדי לפגוש ולשמוע את התושבים, את הבעיות שיש לתקן ואת רחשי הלב של הציבור הישראלי. את הכנס מוביל מטה המפלגה בעיר, בראשותו של ראש מטה מפלגת 'יש עתיד' בעיר, סגן ראש העיר שי אבוחצירה.

שי אבוחצירה, סגן ראש העיר: " מפלגת "יש עתיד" והעומד בראשה יאיר לפיד עושים לילות כימים ומקיימים כנסים ברחבי ישראל ומציבים אלטרנטיבה למפלגת השלטון ומסבירים

"שמפלגת 'יש עתיד נלחמת על המדינה" ואנחנו רואים זאת בסקרים לאורך זמן.

התמיכה הרבה שלפיד סוחף אחריו, באזור חיפה והקריות נובעת בעיקר מעשייתו למען טובת האזור, ובמאבק בהורדת מחירי הדיור, וכן ובפיתוח מקומות תעסוקה.

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY