תאי השומן המעיקים הללו מצטברים  בישבן ובירכיים (ואפילו בזרועות, ירחם השם)  של 90% מהנשים. ואם בעבר הלא ממש רחוק, חשבנו שנידונו לחיות לנצח עם 'קליפות התפוז' הללו,  למכון מיסטי קליניק, בעתלית  יש בשורה עבורנו. הגעתי לשם לבדיקת מכשיר ,  המבטיח להעיף את הצלוליט ללא כאבים, משחות או טיפול פולשני . הייתה חויה

כאילו שגיל ההתבגרות לא היה מספיק מאתגר עבורי, וכולל התמודדויות רבות גם בשטח דימוי הגוף, הייתי צריכה לסבול גם את העיטורים הכה מהממים האלו שכולנו אוהבות: צלוליט בירכיים. זה לא היה מפתיע, בהתחשב שחייתי על במבה שומנית וחטיפי שוקולד שחלקם כבר לא קיימים היום, תאי השומן התפתחו להם יופי בגופי השמנמן דאז  (אם כי כמו שנלמד בהמשך, הצלוליט תוקף גם את הרזות).

צלוליט הוא הצטברות תאי שומן ונוזלים שומניים לימפתיים ברקמות שמתחת לעור, תופעה המשווה לו מראה נקבובי משהו. הצלוליט שכיח די אצל כולן, והופך להיות דייר קבוע בעיקר באזור הירכיים אבל גם על הישבן, המותניים והבטן. אצל גברים, ששוב הצליחו להיפטר מעוד בעיה נשית,  לא תראו צלוליט על הכרס, מכיוון שרקמת החיבור שמעגנת את העור לשריר שונה בין גברים לנשים. אצל נשים רקמת החיבור בין העור לשריר בנויה בצורה וורטיקלית אשר מתרופפת עם הזמן ונתונה לשינויים הורמונאליים. שקיעת השומן יוצר ניפוח מקומי של השומן והירידה באלסטיות יוצרת שכבת גומות, בליטות שומן ומראה בלתי אחיד. זוהי למעשה הצטברות שומן ונוזל לימפתי תת־עורי שזרימת הדם לרקמה שבה הוא נמצא אינה מספקת. ההצטברות הזו, היא הצלוליט נגרמת לרוב בשל נטייה גנטית ולא קשורים רק להשמנה ניכרת. גם לבחורות רזות יש צלוליט, עם זאת, ככל שכמות השומן בגוף ובתת עור עולה, כך עולים הסיכויים להיווצרות צלוליט ואף להגדלת השטחים הקיימים.

אל תקבעו תור לרופא – הצלוליט אינו מוגדר כבעיה רפואית אלא כבעיה אסתטית. האם אפשר להיפטר ממנו בכלל? כשהייתי נערה אמרו שאין סיכוי להיעלמות, אחר כך יצאו לשוק כל מיני קרמים שדרשו ממך להימרח ולעסות כל חלק בגופך למשל רבע שעה שזה רלוונטי לבחורות מחוסרות עבודה, חיים, או בעלות סבלנות של פלדה.  לא אני בכל מקרה. אבל הרעיון הוא לפזר את הצלוליט ובכך לסייע לניקוזו עיסוי אינטנסיבי יעודד את זרימת הדם ונוזל הלימפה באיבר שבו יש לך צלוליט, ואת זה ניתן לקבל בעזרת חליפת הלחץ – פרסותרפיה. באמצעות אוויר דחוס הנכנס לחליפה היא מייצרת לחץ משתנה על הגוף ובכך גורמת להמרצת מערכת הלימפה. החליפה מחולקת לתאים שמתנפחים ע"י מדחס אויר פנאומטי הנשלט ע"י מחשב.

הגעתי למיסטי קליניק בסוף השבוע האחרון, בעודי באפיסת כוחות, עד כדי שאיבדתי את קולי. אני מציינת את זה כי הבונוס של הטיפול בעיני הוא הרוגע שהוא משרה, תחושת הלחץ על אזורי הגוף לא ממש הלחיצה אותי, זה יותר הרגיש כמעין עיסויים ברמות שונות, כשתאי החליפה כמו מתהדקים אל גופך, אוחזים אותו ומשחררים, שזה די מזכיר עקרונות של שחרור בהרפיה ומדיטציה.  הפעולה הזו גם מנקה רעלים מהגוף, ואוהו כמה רעלים שאנחנו צריכים לנקות מתוכנו.

בזמן הטיפול שוכבת המטופלת על מיטה ובהתאם לחלקי הגוף מולבשים עליה "שרוולים" מיוחדים לרגליים, חגורה רחבה עבור המותניים או הבטן, או שרוולים לזרועות הידיים. השרוולים מחוברים למכשיר בצינורות המזרימים אוויר לתאים וכך נוצר לחץ אויר משתנה המדמה את פעולת העיסוי הידני המשפיע על העור, השרירים והוורידים. פעולה זו מפנה את הצלוליט מהעור חזרה למערכת הלימפתית ומשם למערכת השתן והחוצה. החליפה מאושרת לשימוש ע"י ה-FDA האמריקאי, ה-CE האירופאי ומשרד הבריאות הישראלי.

סדריק קרטר ומטופלת תצלום ayanet

קצת על המקום הנעים הזה שיגרום לכם לשקול גם לעבור לעתלית אבל על זה בכתבה אחרת: מיסטי קליניק, הינו מכון בוטיק, השוכן ברח' החרוב 52 בעתלית, בבעלות סדריק קרטר ואלכסנדר פייגנבאום, שניהם מגיעים מהתחום הטיפולי, בעלי ניסיון רב  בתחום האסתטיקה, הטיפוח וטיפולים אלטרנטיביים. השניים מתכננים לפתוח סניפים בכל רחבי הארץ, כשהראשון נפתח בעתלית.

"הטיפול הוא טבעי, לא פולשני, ללא תרופות, ניתוחים או לייזרים. הטיפול מדמה עיסוי, הוא נעים והוא הטיפול היחידי שנעשה בלבוש מלא ובכל האזורים בו זמנית", מסביר קרטר, "רוב הנשים יראו שיפור לאחר הטיפול החמישי ולאחר עשרה טיפולים יעלם הצלוליט כלא היה. במאת האחוזים. חלק מהנשים יזדקקו ליותר מעשרה טיפולים.

פייגנבאום מוסיף: "מכיוון שהסיבה להיווצרות הצלוליט מלכתחילה הוא חוסר בתפקוד הניקוז התקין של המערכת הלימפטית, הטיפול אינו מתקן את המערכת הלימפטית, הוא מסייע בפינוי נוזלי הלימפה שהצטברו עם השנים, לכן הצלוליט יחזור בשלב כלשהו. הטיפול טבעי, לא פולשני, ללא תרופות, ניתוחים, או כל סוגי מכשירי האולטרסאונד, לייזר ואינפרה אדום הקיימים בשוק".

סדרת טיפולים מומלצת: הינה 10 טיפולים. תוצאות משמעותיות ניתן לראות בוודאות לאחר הטיפול החמישי. רקמת הקולגן מתמצקת, העור הופך למתוח יותר ונראה צעיר יותר בשנים רבות והצלוליט נעלם. יש לזכור כי מערכת הלימפה אינה רק מזינה ומגינה על הגוף, כי אם גם אחראית לניקיונו. עיסוי לימפטי מסייע בסרת הצלוליט באופן טבעי, מנקז עודפי נוזלים וחומרים רעילים ומשפר את תהליך חילוף הנוזלים.

לרגל השקת המכון להסרת צלוליט מחיר טיפול בודד, שאורכו 45 דקות, הוא 200 ₪, במקום 300 ₪. סדרה של 10 טיפולים תעלה 2,000 ₪. לאחר קבלת התוצאה הרצויה, מומלץ לבצע טיפול משמר פעם בחודש.

לקבלת יעוץ והדגמה ללא עלות: אלכסנדר- 052-8548182, סדריק – 050-2848871.

5 COMMENTS

LEAVE A REPLY