אליפות כבר העונה?

חלומות בפולניה. אוברניאק
חלומות בפולניה. אוברניאק

 

אוברניאק העניק ראיון לתקשורת הפולנית ונשאל על מצבה של מכבי חיפה. הוא הבהיר שיהיה קשה לקחת אליפות העונה, אבל בכדורגל הכל יכול לקרות

לודביק אוברניאק, קשרה הפולני של מכבי חיפה, אולי נמצא במחשבות להיחתך לקראת חלון ההעברות של ינואר, אבל לשחקן יש תכניות אחרות לגבי ההמשך שלו במכבי חיפה. כך לפחות ראיון שהעניק בתקשורת הפולנית. אוברניאק העלה בעמוד הפייסבוק שלו את הדברים הבאים: "הענקתי ראיון לתקשורת הפולנית, עלי ועל המועדון שלי מכבי חיפה. הסברתי שם שמכבי חיפה רוצה לזכות שוב באליפות. יש לנו את כל התנאים להשיג את זה. אני מבין מצוין את המצב שלנו עכשיו וזה יהיה מאוד מאוד קשה לקחת אליפות כבר העונה, אבל בכדורגל אתה לעולם לא יכול לדעת".

בינתיים מתכוננים בקבוצה לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא ביום ראשון הקרוב בסמי עופר, כשברור במועדון כי חייבים להשיג במשחק הזה שלוש נקודות. בלם הקבוצה, מארק ואליינטה, העניק ראיון לאתר הרשמי של המועדון ואמר: "אנחנו יודעים שזה משחק חשוב, באצטדיון הביתי שלנו עם הקהל שלנו. אנחנו צריכים לשחק טוב ולקחת את שלוש הנקודות. המשחק הקרוב מאוד חשוב לנו כי במידה וניקח שלוש נקודות נוכל לשמור על המקום השישי ואולי אף יותר".

לראיון המלא:

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY