החל ממחר בכל הרשויות
החל ממחר בכל הרשויות

בשל כוונת הממשלה לקצץ בהטבות המס ליישובי הגליל המערבי תיפתח שם מחר (יום א') שביתה כללית ברשויות המקומיות, ללא הגבלת זמן.

שביתה כללית תחל מחר (יום א') בכל יישובי הגליל המערבי וזאת בשל הכוונה לקצץ בהטבות והקלות המס להן היו זכאיות עד כה. השביתה תיפתח ללא הגבלת זמן ותכלול את הישובים עכו, נהריה, מעלות תרשיחא וכפר ורדים. במסגרת השביתה, יושבתו מוסדות החינוך, למעט החינוך המיוחד, ולא תתקיים קבלת קהל במוסדות העירוניים.

הסתדרות העובדים הכללית בגליל המערבי החליטה להצטרף לשביתה ומפעלים באזור יושבתו אף הם.

ביום שני הקרוב עתידה להתכנס ועדת הכספים של הכנסת, אשר צפויה להכריע באשר לישובים שיהיו זכאים להטבות מס ואף תקבע את גובה ההטבות. בהתאם להחלטת הוועדה הצפויה ובאם השביתה לא תועיל יחריפו היישובים את המאבק כבר ביום התכנסות הוועדה ויתקיימו הפגנות גדולות בכל רחבי הגליל המערבי. כמו כן מאיימים ראשי המאבק כי המאבק יגלוש לכל חלקי הארץ באם צעדים אלו לא יעזרו.

ממטה ראשי הרשויות המובילים את המאבק נמסר: "הממשלה החלה במדיניות של הדרת הפריפריה ומתייחסת אלינו כאל שקופים. ההבטחות למדיניות חברתית, הפכו לביצוע של מדיניות אנטי חברתי ומפלה, שתחזיר את הפריפריה עשרות שנים לאחור. אנו נזכיר לראש הממשלה ולשר האוצר כי אין מדינה בלי פריפריה ונאבק בכל דרך חוקית על מה שבנינו בלי פשרות".

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY