אישום: הפדופילים פיתו ילדים בעזרת כלבים

האחים קורידו עם הכלבים
האחים קורידו עם הכלבים

פרטים מזעזעים עולים מכתב האישום שהוגש היום (שישי) כנגד האחים קורידו החיפאים, על פיו הם השתמשו, בכלבים שברשותם בכדי לפתות ילדים לשהות במחיצתם. בעקבות מעצרם נתגלו חומרים פדופילים קשים בדירת אחד האחים. השניים נמצאים עדיין במעצרפרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (שישי) כתב אישום נגד האחים אורן ושלומי קורידו בבית משפט השלום בעיר. האחים נאשמים בגין החזקת חומרי תועבה ובהם דמויות של קטינים והפרת צו פיקוח האוסר עליהם להיות בקרבת קטינים.  לפני כשבועיים, בעקבות תלונה, נעצרו שני האחים החיפאיים, בכוחות משותפים של כמה יחידות משטרה, בחשד להפרת צו הרחקה מילדים. האחים הגיעו לבקר את אמם בביתה בדרום תל אביב ושם נצפו לצד ילדים בני 8-7 בחצר הבית. על פי החשד הזמינו האחים את הילדים ללטף את הכלבים שברשותם.

הסתובבו חופשי ללא פיקוח. האחים קורידו
הסתובבו חופשי ללא פיקוח. האחים קורידו

מעצרם הוארך בבית משפט השלום בתל אביב בשלושה ימים אשר בסופם הועברו האחים להמשך מעצרם בבית המשפט בחיפה שם הוארך מעצרם פעמיים.

בעקבות המעצר נערך חיפוש בדירותיהם ובאחת מהן נמצא תיעוד לחומר פדופילי, לכאורה. מעובדות כתב האישום עולה כי הנאשמים החזיקו בדירה 59 סרטים בהם נראים ילדים קטינים מקיימים מגעים מיניים שונים, 5 סרטים בהם נראים ילדים קטינים עירומים וסרטון ובו מצגת של עשרות תמונות של ילדים קטינים עירומים, שבחלקן נראים הילדים מקיימים מגעים מיניים.

בנוסף מיוחסים לשלמה קורידו עבירות של  פציעה בנסיבות מחמירות ותקיפה הגורמת חבלה ממשית. מכתב האישום עולה כי, ככל הנראה, דקר שלמה את אחיו אורן בכתפו הימנית באמצעות סכין מטבח, בשל ויכוח של מה בכך שהתגלע בין השניים. כתוצאה מהדקירה סבל אורן מהמטומה בזרוע ימין סביב פצע הדקירה.

עו"ד סיגל דבורי, המייצגת את אורן קורידו מטעם הסנגוריה הציבורית, אמרה: "בית המשפט קבע כי החשדות נגד אורן בנוגע למעשים מגונים הינם חלשים מאוד. בתי המשפט קבעו מספר פעמים כי המשטרה עוצרת את אורן ללא עילה, במעצרי שווא, ולראיה לפני שלושה שבועות פסק בית משפט השלום בחיפה כי על המשטרה לפצות את אורן בסכום של 750 שקל בגין מעצר שווא. מצער מאוד שטרם הוקם מוסד לטיפול בעברייני מין, מוסד שבו אורן מעוניין להשתלב".

נציין כי אורן היה בתהליך של שיקום בנווה מנשה שם שהה במשך שלוש שנים ועבר טיפול מקיף של סירוס כימי ושיחות עם גורמים מקצועיים. לאחר ששוחרר, לפני שנתיים, חזר לחיפה והצטרף אל דירתו של אחיו שהמשיך לגור בחיפה ללא שום פיקוח ושיקום. מאז חזרתו של אורן, האחים אינם מטופלים ואינם נמצאים בשום מסגרת משקמת ו/או מטפלת. לא פעם הוזעקו שוטרים למקומות ציבוריים שם נצפו האחים עם מספר הכלבים  שהם מגדלים.

לאחרונה נפרדו האחים וכל אחד חי בדירה אחרת וגידל לעצמו כלבים. בעקבות המעצר הגיעו מהמחלקה הווטרינרית העירונית לקחת את הכלבים להם נתגלתה תמונה קשה ומחפירה של הדירות בהן התגוררו האחים.

 

 

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY