חולמים על מקום מרהיב בטבע באזור השרון, שבו תוכלו להפיק חתונה מיוחדת במינה? מחפשים אולם איכותי לאירוע העסקי הבא? כדאי מאוד שתכירו את מתחם האירועים המבוקש ECO.

אם אתם לא מוכנים להסתפק באירוע סטנדרטי בשרון, אלא רוצים להפיק אירוע פרטי או עסקי מיוחד ואיכותי, חשוב שתבחרו במקום מושלם כמו אקו. מדובר במתחם יוקרתי ומתקדם ששמו הולך לפניו, עם אולם גן אירועים בשרון המבוקשים גם על ידי מי שאינם גרים או פועלים באזור השרון. לפניכם מספר סיבות עיקריות שהופכות את אקו לבחירה המתבקשת עבור האירוע שלכם.

כוחו וקסמו של הטבע מעצימים את האירוע

שלא כמו מתחמי אירועים אחרים, המוקפים במקרה הטוב בעציצים וצמחי בית מטופחים, ובמקרה הפחות המוצלח בצמחייה ודשא מלאכותיים, במתחם של אקו תזכו לפגוש את הטבע במלוא עוצמתו. המתחם שוכן במיקום מרכזי ונגיש, בלוקיישן ייחודי סמוך לשמורת נחל חדרה, ולכן הוא מוקף בנוף וצמחייה טבעיים, עם הרבה מרחב פתוח של כיפת השמיים ומדשאות מטופחות. גם עיצובו של המתחם הוקדש להעצמת היופי הטבעי העוטף אותו, על הקסם והייחודיות שבו, מתוך גישות אקולוגיות השואפות לשמר את הטבע ולתמוך בו, ובאמונה שמה שירוק ובריא לסביבה טוב ומשמח גם אותנו בני האדם. כך למשל, אולם האירועים בנוי מקירות שקופים המחדירים את הטבע פנימה, ועיצוב כל המתחם מבוסס על חומרים טבעיים עם אלמנטים המקבלים השראה מעולם החי והצומח.

קונספט שמוביל את האירוע

כל אולם וגן אירועים מבטיחים לכם שיעצבו את המקום בהתאם לקונספט המבוקש. אבל אם נודה על האמת, במבחן התוצאה העיצוב המתקבל לא כל כך שונה מזה שראיתם באירועים אחרים אליהם הוזמנתם. לעמת זאת, הנהלת אקו מתייחסת לעיצוב המקום כמרכיב מהותי בהפקת אירועים. לשם כך המתחם מחזיק בצוות מיוחד הבודק ומבין מהו הקונספט והאווירה המבוקשים, ומהו אופי המוזמנים ומסגרת התקציב. בהמשך, בשקיפות מלאה יעצב ויביים הצוות את האירוע על כל פרטיו ושלביו, מבלי להשאיר דבר ליד המקרה ולשביעות רצונכם המלאה. בין אם מדובר בקבלת הקהל, באירוע המרכזי, במעדנים ואופן הגשתם, במסיבת הריקודים, בקינוחים ובקפה – הכל נלקח בחשבון, מתוכנן ומבוצע במקצועיות ועם הרבה יצירתיות, אמצעים טכנולוגיים מתקדמים והקפדה על כל פרט.

כלים חכמים ומתקדמים המעצבים אווירה

מתחם אקו הייחודי יוצר מפגש מרתק ונכון בין סביבה טבעית מרהיבה, אדריכלות, עיצוב ואומנות, ומאפשר לעצב וליצור כל אווירה מבוקשת באירוע שלכם. לצד שמירה והעצמה של ערכי הטבע וקסמיו, המקום מצויד במיטב הטכנולוגיות חדישות, היוצרות עיצוב דינאמי עבור יצירת תפאורות ייחודיות, מותאמות לאופי ולצרכים של כל אירוע. העיצוב יכול להשתנות גם במהלך האירוע עצמו בעזרת אמצעים מתקדמים כמו מיצגי וידאו ארט, ואפקטים של תאורה המפסלים מחדש את סביבתם ומעצבים אותה בכל סגנון ואווירה.

להזמנת מקום, קבלת מידע וקביעת פגישה צרו קשר עם אקו בטלפון 073-726-3333.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY