מלון בוטיק לזוגות – נופש בטבע

חולמים על נופש רומנטי שיחזק ויעמיק את הזוגיות? חשוב שתדעו שהצלחת הנופש תלויה לא מעט בבחירה נכונה של מלון בוטיק.

אין חולק על כך שמלון בוטיק מפנק הטובל בטבע מרהיבהוא מפתח לחופשה רומנטית ומקרבת. יחד עם זאת, לא כל מלון בוטיק מתאים לנופש רומנטי עקב מיקומו, תנאיו או עלותו. לפניכם מספר טיפים חשובים שיסייעו בבחירה נכונה של מלון ויבטיחו את הצלחת חופשת החלומות שלכם.

מלון שעונה להגדרתו – בוטיק

בתי מלון רבים מצטופפים ללא הצדקה תחת ההגדרה "בוטיק" במטרה למשוך קהל המחפש נופש איכותי ורומנטי. לכן, בתור התחלה חשוב להבין מהו בלון בוטיק. מדובר במלון קטן, שקט ואינטימי המאובזר ומעוצב בכל פרטיו, כאשר מספר חדריו אינו עולה על עשרים וניתן בו יחס אישי לכל אורח. בנוסף, חשוב לוודא שהמלון באמת טובל בנופים טבעיים, יפים ובראשיתיים, כדי שלא תמצאו את עצמכם בטעות בלב שכונת מגורים ביישוב הומה. על מנת להבטיח אווירה נעימה ושלווה עדיף גם לבחור במלון בוטיק שאינו מארח ילדים קטנים. זיהוי מלון כזה מבוסס בעיקר על המלצות של חברים ומכרים, או על ביקורות חיוביות באמצעי המדיה השונים.

חדר מושלם לבילוי זוגי

לאחר בחינת המלון בכללותו יש לבדוק את איכות חדריו והיותם פרטיים, אינטימיים ופונים לנוף טבעי, ולא לכביש או למרפסת של החדר ממול. חשוב שהמלון יציע מגוון חדרים מאובזרים ומעוצבים החל מחדרים רגילים, דרך מיני סוויטות מפנקות ועד לסוויטות שמתוכם תוכלו לבחור את החדר הנכון להעדפותיכם ולכיסכם. אגב, בכל הקשור לאבזור של החדרים מומלץ שיכללו מרפסת פרטית עם נוף או חצר קטנה, אמבטיה או ג'קוזי הפונה לנוף, מסך טלוויזיה גדול עם  לערוצי לווין, אינטרנט אלחוטי, פינת קפה ותה, חלוקי רחצה ונעלי בית מפנקים.  

לנפוש בלי לצאת מהמלון

במקרים רבים אנו חושקים בנופש רומנטי שמאפשר להסתגר בחדר ובמלון, מבלי שנידרש לצאת ממנו. לשם כך יש לבדוק שהמלון שבחרתם מציע את כל הדרוש לשהות מפנקת. בתור התחלה, חשוב שתהיה בו מסעדה משובחת עם חדר אוכל אינטימי ונעים. מעבר לכך, מומלץ לבחור במלון בוטיק ספא שיעניק לכם את הדובדבן בקצפת, כלומר מגוון איכותי של טיפולים זוגיים כדוגמת עיסוי בשמן זית, טיפול בקערות טיבטיות, או פילינג גוף עם שמנים חמים, חמאת שיאה ותמצית וניל.

ואם בכל זאת רוצים להתאוורר…

גם אם התוכנית המקורית הייתה לא לצאת מהחדר, זוגות רבים רוצים לבסוף לחלץ עצמות ולגוון את הנופש באתרים נוספים באזור. לכן, מומלץ לבחור במלון שסביבתו מציעה שפע של פעילויות ואטרקציות מקומיות, כדוגמת טיולים בטבע, ביקורים ביקבים, בתי קפה או גלריות.

אל תוותרו על חבילות נופש מוזלות

שוק התיירות בארץ מאוד תחרותי ולכן בכל ימות השנה תוכלו למצוא חבילות נופש אטרקטיביות – גם במלונות הבוטיק שעונים לדרישותיכם. כך למשל, במלון בוטיק ספא אמירי הגליל שבצפון מוצעות חבילות נופש זוגיות משתלמות במיוחד, כדוגמת חבילת ספא לאמצע שבוע חורפי, חבילת ספא זוגית קלאסית, או סופשבוע של טיול וטעימות יין בחבל הכרמים. כך תוכלו ליהנות מחופשה רומנטית במלון בוטיק בטבע, בעלויות שמתאימות לכל כיס.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר אמירי הגליל

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY