על פי המעצבת רעומה אין להתפשר על נוחות, שהיא חשובה לה, לא פחות אם לא יותר מיופי. קולקציית אביב קיץ 2016 מאופיינת במוטיביים הכל כך ידועים של המותג. גם אייפון 6S איך שהוא מככב בה

כאשר רעומה זק"ש מדברת על הקולקציה החדשה, כולה נרגשת, כאילו שזו לה הפעם הראשונה בה היא משיקה קולקציית קיץ. הג'ינג'ית התזזיתית עושה זאת כבר 30 שנה, בנועם רב ועם המון כישרון ונדמה שהיא לעולם לא תתעייף ואנחנו שמחות על כך. בפרזנטציה לעיתונאיות ובלוגריות צפוניות אשר נערכה בחנות שלה בסטריט מול ברמת ישי, פרסה רעומה את משנתה ואפילו שיתפה אותנו בטיפים וסיפורים מעניינים. בזכותה התעשרנו במידע שלא ממש חקרנו עד עתה, כמו למשל מקורו של בד הוויסקוזה (אשר מיוצר משבבי עץ, טבעי לחלוטין, אשר מוסיפים לו שרף) ועוד.

כשרעומה מדברת על נוחות מירבית שהיא לא מוכנה להתפשר עליה, היא מדגימה על עצמה, איך מכשיר האייפון 6S שלה, מחליק כולו וצולל אל תוך כיס המכנס שהיא לבשה. "אם המכשיר מבצבץ החוצה, סימן שהכיס לא עמוק דיו", היא מסבירה, "ואנחנו הרי רוצות להטביע את כולו כד שלא יראו אותו". צודקת. וזו רק אחת הדוגמאות שלה לנוחות ללא פשרות. בקולקציה הנוכחית ישנה סדרה יפהפייה של חולצות ועליוניות רקומות בעבודת יד. מי שמבינה דבר או שניים ברקמה, יודעת שבצדה האחורי היא יכולה להיות מבולגנת ואף לא נעימה למגע. רעומה מקפידה להסתיר מאחורי תלאי תפור את הבלגאן, עובדה שתקל על רוכשת הבגד בלבישתו. ההתחשבות של רעומה בכל המגזרים ראויה לציון. מפתח הצוואר של חולצותיה הוא לא מאוד עמוק, אך גם לא ממש סגור. כדי להקל על נשים דתיות, מצורפת לכל חולצה פיסת בד נוספת, אותה ניתן לתפור בקלות והתוצאה: מפתח צוואר צנוע המותאם גם לאוכלוסיה הדתית. אותו דבר גם עם השרוולים. ישנן חולצות עם שרוולי שלושה רבעים, אך מי שמעוניינת בכך, השרוולים יקוצרו לאורך הנדרש ללא תשלום נוסף. אולי לא הכי כלכלי למותג, אבל מאוד מתחשב בלקוחה.

הקולקציה הנוכחית מאופיינת בפריטים שהם על זמניים, קלאסיים אשר יכולים ללוות אותנו שנים, אך הם גם מאוד עכשוויים, כמו גלביות באורכים שונים. הבדים מצויירים ביד ומודפסים בארץ והם מותאמים לאקלים הים תיכוני. השימוש בבדים שונים, לפעמים עד חמישה סוגים, בחולצות או במכנסיים, מייחדים את הבגד, מה עוד שרעומה מקפידה לייצר הכל בסדרות מאוד קטנות, כך שהסיכוי שתפגשי את חברתך עם אותו בגד כשתיפגשו לארוחה בבית קפה היא מזערית. מראה מאוד ייחודי ומרשים היא קולקציית בגדי הערב, או כמו שרעומה אוהבת לכנות אותה "אמא של". במחיר מצחיק, שווה לכל נפש, ניתן להיראות כמו מיליון דולר, גם אם את "רק" האמא של החתן או הכלה. מי שהדגימה על גופה את השמלות היא שירז קליר, מנכ"לית המותג וגם הבת של…

הקטלוג כולו צולם בחצר ביתה של המעצבת, בתוך גינה פורחת בשלל צבעים על רקע קירות הבית הכחולים. רעומה אף היא דיגמנה את בגדיה, כדי להראות לקהל לקוחותיה שהבגדים מועצבים לנשים אמיתיות ולא לקולבים. אגב, גם הכלבה של משפחת זק"ש תועדה בקטלוג. הרי היא היא דוגמנית הבית האמיתית.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY