קידום ההייטק החיפאי? בלוג הטכנולוגיה המוביל בעולם נוחת בחיפה

משלחת של TechCrunch, בלוג הטכנולוגיה מס' 1 בעולם, תתארח בהיי – סנטר וונצ'רס בחיפה למפגש עם יזמים מקומיים ולהיכרות עם האקו סיסטם היזמי החיפאי

היי סנטר ונצ'רס מחיפה תארח לקראת סוף החודש (26/6) את משלחת בלוג הטכנולוגיה  TechCrunch. ביקור משלחת טקראנצ' ייפתח בבראנצ' משותף עם חברות הפורטפוליו של היי-סנטר, וימשיך במפגש עם יזמים מקומיים מכל אזור הצפון להעמקת ההיכרות עם האקו –סיסטם היזמי החיפאי. עוד יפגשו חברי המשלחת עם "פורום יזמות חיפה", ולאחר מכן, יתלוו להנהלת היי סנטר ונצ'רס לסיור במעבדות מחקר בטכניון, שם יוכלו להתרשם משיתוף הפעולה הפורה שבין מוסדות המחקר החיפאים לבין תעשיית ההיי-טק הצומחת בעיר. לדברי יעל מיטלמן, מנכ"לית היי סנטר ונצ'רס: "היי סנטר מייחסת חשיבות עצומה לביקור המשלחת של טקרנצ', ורואה בכך הבעת אמון ביזמות ההייטק החיפאית. אין ספק כי לעיר חיפה יש מה להציע: מוסדות לימוד אקדמיים מוכווני טכנולוגיה עילית, מיזמים פורצי דרך וכוח אדם חדור רעיונות מהפכניים. המפגש הבלתי אמצעי עם המשלחת יאפשר שיח פורה בין הצדדים וחשיפת הפוטנציאל הגלום בחברות ההזנק המקומיות".

בהמשך לביקור בהיי סנטר, ב- 28 ליוני, יערוך הבלוג את כנס הסטארט-אפים השנתי שלוTechCrunch Meetup"  בתל-אביב, בהשתתפות מאות משתתפים, וביניהם אנג'לים, קרנות הון סיכון, יזמים וצוות העורכים של טק קראנץ'.

אודות טקרנצ': טקראנץ' הוא הבלוג הטכנולוגי הגדול והמוערך בעולם עם מיליוני קוראים מדי חודש. האתר נותן במה מיוחדת לחדשות אודות סטארטאפים חדשים בתחומי המדיה השונים. האתר נוסד בשנת 2005 על ידי יזם המחשבים מייקל ארינגטון. בספטמבר 2010 רכשה חברת AOL את האתר תמורת 25 מיליוני דולרים. החברה פועלת מסן פרנסיסקו ומבססת את הכנסותיה על פרסומות.

4 COMMENTS

LEAVE A REPLY