סביבת עבודה נכונה ומעוצבת. מודלו צילומים: איתן אלחדז
סביבת עבודה נכונה ומעוצבת. מודלו
צילומים: איתן אלחדז

 

בעידן  שבו רובנו מבלים את רוב שעות היום (ויש הטוענים שליש מהחיים) במקום עבודתנו, השקעה בתכנון ועיצוב מרחב העבודה היא חשובה ואפילו הכרחית. אם נהפוך אותו להשראתי ומזמין נוכל לעלות את הביצועים שלנו, לעבוד יותר נכון וממוקד ואפילו ליהנות בעבודה. מודלו, מציעה תפיסה חדשה שתהפוך את החיים של העובדים להרבה יותר נוחים, כיפיים ובעיקר תהפוך את העובדים להרבה יותר אפקטיביים

כל אדם המנהל מבנה ארגוני עסקי, חולם שהעסק שלו יהיה הטוב, הנכון והרווחי ביותר.  כשהכול נוח, מסודר ומאורגן נכון, כשיש לנו הרגשה טובה במקום מסוים, קל לנו להוציא את היצירתיות שבתוכנו ומשם הדרך להצלחה היא ישירה ומובנת.

החברה הוותיקה היפר משרד וחברת הבת שלה מודלו, מאפשרות את ריהוט ועיצוב סביבת העבודה בצורה אופטימלית ומגוונת ובתקציבים שונים.

מודלו, מתמקדת במוצרי ריהוט מסוג Custom Made (מוכן לפי הזמנה): פרויקטים אינדיבידואליים הנעשים בקפדנות על ידי מומחים לנגרות אומן. מדובר במוצרים איכותיים שתפורים לטעם הלקוח ומיובאים ממיטב הספקים בעולם.IMG_8407

היא מציעה תפיסות עיצוב חדשות למשרד העכשווי, תפיסות שבעולם העכשווי הן מקובלות והופכות את החברה לחלומית עבור העובד. "אנחנו משנים את כללי הישיבה בעסק, בודקים את הפוזיציה של הגוף, סנכרון הכיסא עם הגב, אם יש תמיכה נכונה לצוואר והישיבה על הכיסא נוחה ולא מאמצת", אומר אריאל שם טוב מנהל החברה, "הדגש הוא על בריאות, נוחות והמון סטייל. וגם מתוך חשיבה כלכלית. אם כיף לי להיות במרחב העבודה, אני אוציא ממני את המיטב, את הכי מזוכך שיש בי".

היום, כשמעצבים משרד, חשוב לחשוב בנפרד על עיצובי חללים וסביבות עבודה שונות: חללים של מנהלים, חדרי ישיבות, חדרי דיונים משרדים חכמים המונגשים לטכנולוגיה גבוהה, דלפק הקבלה במשרד או עמדות עבודה של מהנדסים. במודולו מעצבים את כל אלה ובנוסף לחללי עבודה, היצירתיות יכולה להתבטא גם בעיצוב מושקע של פאב, מסעדה או בתי קפה.

מודלו היא מתחם של אפשרויות לאדריכלים, מנהלי פרויקטים, מעצבי פנים ומפקחי בנייה. הם מגיעים אליה עם תכנית אדריכלית למקום חדש שעומד להבנות וביחד עם שם טוב ואנשיו הם מעלים ומפתחים כל מיני רעיונות: מה הולך להיות בכל מרחב, כיצד יראו חדרי העובדים, איך יעוצב גם החלל המרכזי, דלפק הקבלה, חדרי הישיבות או פינות האוכל של העובדים. אפילו מה ששם טוב מכנה 'מרחב הפאן' של העובדים שכולל גם פינות מנוחה, כריות פופים ואלמנטים מרגיעים או מעשירי פנאי. מבין פריטי הריהוט, אפשר לראות במודולו גם מטבחון שיש דרכו גישה למחשב, מגירות שאפשר לשים בהן פריטים שונים, כיסא בר מקוונן ועוד מוצרים כיד הדימיון החופשי.IMG_8425

אפשר להתייחס כדוגמא לעיצוב החללים של משרדי חברת גוגל בארץ ועולם. לאחר שמוקם המבנה האדריכלי של אחד מסניפי החברה, מוזמן מעצב פנים שמעצב את מראהו, איך בעצם המקום הולך להראות ומה הוא ישדר. מה יראה וירגיש העובד כשהוא בא למקום עבודתו בכל בוקר, האם המרחב מזמין ומייצר אצל העובד חדוות עבודה ויצירה, בשונה מסגנון עיצוב אחר שפחות יגרום לו תחושת נינוחות.

"אנחנו רוצים להיות זרוע ביצועית לויז'ן של האדם, לעשות משהו אחר והכול אפשרי", אומר אריאל, "המוטו שלי הוא: 'תעשה לך מודלו לעסק ולחיים', תגשים  את החזון שלך וכך יהיה כיף ונעים יותר לעבוד. להפוך את סביבת העבודה למקום מכיל, שהעובד ירגיש שהכיסא נכון לו, הריהוט סבבה והאווירה כיפית, סיעור מוחות של עובדים המשתפים ומפרים אחד את השני".

מודולו ממוקמת ברחוב ירקוני 12 צ'ק פוסט חיפה והיא כאמור חברת בת של היפר משרד, המייצרת מוצרי מדף סטנדרטים מסוג Ready Made, ריהוט משרדי באספקה מידית ובעלויות נוחות המשווק ללקוחות מוסדיים, ציבוריים ולשוק הפרטי–עסקי. היפר משרד נוסדה בשנת 1989 על ידי ציון שם טוב ומנוהלת כיום על ידי בנו אריאל. IMG_8387בין מוצריה אפשר למצוא כסאות משרדיים, שולחנות ודלפקים למשרד, מחיצות אקוסטיות, פתרונות אחסון, כסאות מנהלים ועוד. בימים אלו, היפר משרד נבנית מחדש ברחוב קרן היסוד 4 בקרית אתא (צמוד לאיקאה), כמתחם אאוטלט שיתפרש על  400 מטר ויכלול אולם תצוגה ומחסן. המקום צפוי להיפתח בחודש פברואר הקרוב ויהיו בו מגוון רחב של מוצרים שימכרו במחירים אטרקטיביים ביותר.

 

4 COMMENTS

LEAVE A REPLY