עד שנצליח ליצור לעצמנו תסרוקת גולוגלים כמו של נטע, זו ממש תקופה טובה עכשיו להנת מאיפור איכותי ישראלי. ג'ייד, חברת הקוסמטיקה הישראלית שידועה כאחת הנחשבות והנמכרות במחוזותינו- ולא, אין לנו צורך להתחנף לאף אחד הזמינה את המדור לחווית   איפור וסטייל במתחם האיפור של ג'ייד, שיחכה לכן שם עד סוף חודש מאי.

כמה עיתונאיות מובחרות מהאזור הגיעו למפגש עם ורדה שחף – המדריכה הראשית של  ג'ייד שהציגה את השקת המסקרה וולומטריק החדשה ומוצרי איפור חדשים נוספים. שחף, אשה יפה ומבינה בתחום, שלא כמו יועצות יופי אחרות שהמדור עוד זוכר מה עוללו בפניו, סיפרה על המוצר ועל שיתוף הפעולה עם הסטארית נועה קירל. אמנם השיר החדש של נועה  עוסק בסוד שמתחבא בעיניים, אבל הסוד הוא לא שלה כי אם של חברת  GADE שכתבה עבורה את השיר המוביל לקמפיין הטלוויזיוני–דיגיטלי.

למה אנחנו מתכוונים? בימים אלו עולה לאוויר סרט שצולם כקליפ ווידאו המקדם את One look into my eyes – שיר חדש שנכתב במיוחד עבור נועה  ושולב בסרטן הפרסום של המסקרה וולומטריק של ג'ייד שזכתה בפרס מוצר השנה לשנת 2018 בקטגוריית מסקרה. המדור, שתמיד העדיף משום מה מסקרות תוצרת חוץ , קיבל הוכחה ניתצת לפנים כמה הוא טועה. שחם איפרה עם המסקרה שיצרה ריסים ארוכים ובובתיים (מה צריך יותר) שנשארו כאלה גם עד הלילה ופשוט יצרו מסגרת נהדרת לעין. לכך הוספנו גם את סט צלליות של החברה בגוונ כחול, תכלת ולבן, התאפרנו בעדינות עם קצת הנחיה של שחם וההרגשה הייתה שהנה אפשר כבר לייצג את ישראל באירוויזיון 2019 בירושלים.

ג'ייד הקימה עכשיו ברחבי הארץ מתחמי איפור חווייתיים שיהיו פעילים לאורך כל חודש מאי הלקוחות מוזמנות ליהנות מאיפור מקצועי, צילום על ידי צלם אופנה, השתתפות בקטלוג הדיגיטלי של ג'ייד והזדמנות לפגישה אישית עם נועה קירל

"שנת 2018 הולכת להיות באופן חד משמעי שנת הדיגיטל של המותג ג'ייד", כך לדברי סיבל בן ריטן מנכ"ל דניה קוסמטיקס, יצרנית המותג ג'ייד. "הפנינו את מאמצי השיווק והפרסום לעולם זה שרק הולך ומתפתח בשנים האחרונות. הצרכניות האדוקות של תחום זה לא מסתפקות יותר בפרסום תדמיתי כפי שהיה נהוג לאורך שנים בעולם הביוטי אלא מבקשות להעצים את חוויית המשתמש. כל התחזיות המקצועיות צופות כי מגמת הצריכה בתוכן ווידאו בדיגיטל רק תלך ותגדל; הביוטריות ברמה העולמית וגם בהיבט המקומי הן סמן ימני לכך שעולם התכנים של קהלי היעד שלנו עובר שינוי ואנו פועלים בהתאם על מנת לתת לקהל הלקוחות שלנו מענה עכשווי בכל הרמות. הסרטים שיעלו לאוויר בימים הקרובים משלבים בין שימוש במשפיעניות עכשוויות, וויז'ואלים מעוררי השראה"

הקמפיין החדש, שהשקיעו בו מליון דולר, עולה כמובן לטלוויזיה ולדיגיטל  ותהיה לו נוכחות גם בערוצי המדיה הדיגיטילית של המותג ובהם דף הפייסבוק של ג'ייד, המונה למעלה מ- 220,000 עוקבים, דף האינסטגרם המונה למעלה מ- 50 אלף עוקבים ועוד.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY