זו הבשורה של אריסטו שמט לפאשיניסטות חובבות הז'אנר, לאביב קיץ 2016. כמו גם, קולקציית ג'ינס עשירה במיוחד

רשת אריסטו שמט משיקה בימים אלו את קולקציית אביב-קיץ 2016, אותה מובילה שלי גפני, פרזנטורית המותג זו העונה הרביעית. הקולקציה מתכתבת עם הטרנדים המובילים באופנה העולמית, אך מתיכה אותם לתוך הסגנון הנינוח והנונשלנטי שהפך לסימן ההיכר של הרשת, עם שלל פריטים רכים, נשיים ומחמיאים בגזרות נפלאות המותאמות הן לגזרתה של האישה הישראלית בטווח מידות רחב והן לקיץ הישראלי הלוהט והלח.

רוח הבוהו שיק של שנות ה-70 והמראה הכפרי הם שתי ההשראות העיקריות בקולקציה. מראה האוברסייז שולט בקולקציה עם חולצות, טוניקות ושמלות בבדים מתנפנפים בקווים רחוקים מהגוף וכן במכנסיים ואוברולים בגזרות חיתול ושרוואל. שמלות וחולצות מתהדרות בגזרה הטרנדית שזכתה לכינוי off the shoulder, חושפת כתפיים בסיוע אמרת גומי ו-וולאן או בצווארון סגור וחורים המגלים את הכתפיים.

צבעי הקיץ של אריסטו שמט רגועים ונעימים לעין. לבנים, אפורים, כחולים ותכולים עם נגיעות של קורל, אדום בהיר ושחור. לצד הפריטים המונוכרומטיים מככבים פריטים בדפוסי טאי דאי, דפוסים אתניים, פייזלי ופרחים.

אריסטו שמט מתגאה בקולקציית הג'ינס העשירה בישראל. לצד הדגמים הטרנדיים כמכנסי סקיני שטופים עם קרעים בברכיים או מכנסוני טנסל בהשראת עולם הספורט מככבים גם פריטים ייחודיים ומלאי השראה כמכנסי הרמון עתירי בד, שמלת חולצה בגזרת X neckline החדשה, אוברול בגזרת סרפן-פעמון, ועוד.

טווח מחירים:

חולצות: 99-279 ₪, טוניקות: 239-399 ₪, עליוניות: 219-259 ₪, מכנסיים: 239-339 ₪,

ג'ינסים 299-479 ₪, חצאיות: 199-279 ₪, שמלות: 199-499 ₪, אוברולים: 339-399 ₪.

להשיג ב-50 חנויות אריסטו שמט ברחבי הארץ, לכתובות: www.aristo-shmat.co.il

 

4 COMMENTS

LEAVE A REPLY