בוטיק המותגים Lusso brands הושק לאחרונה במרכז פנורמה  הבעלים שי סוויסה מסביר למה לא תמצאו שם חולצות ב-40 שקלים, אבל כן פריטים בטווח מחירים של 300 ועד 1,000  שקלים לאחד, ולמה הוא מאמין שהוא יכול לעמוד בתחרות מול הרשתות הזולות. רמז, הכל קשור במיקום.

אירוע פתיחת החנות התקיים ביום חמישי שעבר, בדיוק שנה לאחר חגיגות 30 שנה להיווסדו של מרכז פנורמה. כן כן, המרכז הוותיק , שבעינינו אפשר להגדיר אותו גם כקניון בוטיק, נמצא איתנו משנות ה-80, הוא בין הקניונים הראשונים של חיפה אם לא הראשון שבהם, אולם גם היום בשנת 2016 מרכז פנורמה שומר על חזות רעננה, שיקית ומזמינה.

ונחזור לאירוע שלשמו התכנסו, השקה חגיגית לבוטיק המותגים Lusso brands בבעלותו של שי סוויסה. החנות מביאה עימה טרנדים חדשים של אופנה עילית, ממיטב המותגים: נאוטיקה, פולו, גאנט, מקגרגור, לי, פולו, קנת' קול ועוד. כיאה לחנות יוקרה, לא תמצאו שם חולצה ב-40 שקל, יותר קרוב לסכום תלת ספרתי. זה בהחלט עורר אותי לשאול את סוויסה, אם הוא לא חושש מתחרות מול הרשתות והחנויות הזולות יותר

  • אז כמה יעלה בגד ממוצע בחנות?

"מכנסיים יעלו בין 500 ל-1000 שקלים, חולצות בין 300 ל-700 שקלים, יש  גם קצת מבצעים כמו עכשיו למשל בתקופת כריסטמס. אבל המחירים בהחלט מותאמים לאזור שהוא יותר יוקרתי. יש כאן מותגי יוקרה ואנחנו משתדלים לעמוד בזה, שיהיו לנו רק מותגים יוקרתיים, זה מתאים למקום וגם לאנשים, התושבים כמו התיירים".

סוויסה הוא הבעלים של המסעדה הסינית האהובה טוקאי, שנמצאת ממש ליד ובסביבת פנורמה. לדבריו, את 'לוסו בראנדס' פתח בשביל הבת שלו מאי, שהיא מנהלת את החנות, ומי שעזר לו בפתיחה הוא חברו הקרוב יואב, הבעלים של אמפוריום וטימברלנד בגרנד קניון.

  • ובכל זאת, בעידן כזה של הרבה רשתות בגדים זולות , לא מפחיד או אולי קשה יותר למכור בגדי יוקרה במאות שקלים לאחד?

"קשה יותר,  אין לנו כאן מחירים של 100 או 200 שקלים, אולי גם לצערנו, אבל אנחנו כן מייעדים דברים מיוחדים, אנשים פה גם דורשים את הדברים האלו ולא בגדים זולים.  הקהל פה מאוד איכותי, ויודע להעריך דברים איכותיים, הקהל כאן מסתובב בעולם ויודע  מה זה דברים טובים, אנשים באים ורוצים את המותגים כך שאנחנו מאוד מתאימים את הדברים לאנשים ובינתיים זה מוכיח את עצמו.

במשך האירוע שהתפרש, כמה נוח, לאורך מספר שעות נהרו לחנות יותר מ-300 איש ונהנו ממוזיקה בניצוחו של dj מייקל קוריאט, מכיבוד טעים ובר אלכוהולי. עשרות יצאו עם שקיות עמוסות של בגדים ואקססוריז מחוייטים ואלגנטיים עם טאצ' של שיק.

בין האורחים נצפו: לודמילה תיכון, אלי אהרון, מאיר סילבס, דבי ממן, קולט ממן, מירה בורג, ליאת אוטמזגין, מירב כרפיס, יורם כרפיס, אור חן עם רותם מלכה, אביטל מגן, עינת נאמן, ביז'ו אבן צור, רעיה גיא, אורלי אדלשטיין, יעל תל עם משה ונר, סימה אביהו, חני לביא, דליה טמפלר, אבי ביטון עם זוגתו בתיה, לירן חולצה אפורה, חיים איצקוביץ', שרה סקול, דורית פרץ-אסייג, אורלי דרור-אלפסי, ניקולאי קדוש, עופרה שי, שלומי שמול, דני הורוביץ עם אתי מור, אפרת אזרד, רונית קיטאי, פרומה קינד, טל גור, שמעון בן עמי, ורדית שטרנבך, יורם מארק-רייך, נטע פלג ועוד יפים ויפות רבים.

FB_IMG_1482604870534

1 COMMENT

LEAVE A REPLY