ארוע פתיחת רשת "אורבניקה" בחיפה סימן יותר מהכל את ההתהבהמות של דור העיתונאים החדש בעיר. אז מי אמר מתנה ולא קיבל?

השלטים שנתלו ברחבי העיר בשבועות האחרונים בישרו על הגעתה של רשת "אורבניקה" לעיר, משרד יחסי הציבור שנבחר לעשות את ההשקה היה המשרד של גיל מזרחי, והזמנות לעיתונאים ובלוגרים מאזור חיפה והצפון נשלחו ובישרו על הגעתה של בר רפאלי, הפרזנטורית של הרשת וכמובן מה שיותר עניין את קהל העיתונאים שהוזמנו על קבלת מתנה.

17425998_10155135777629911_8443073311983896581_n

לאלו מכם שלא בקיאים ברזי העניין רק נספר שעניין המתנות בארועי השקה הפך להיות שגרתי למדי וכל רשת שלא מתהדרת בחלוקת שוברים שבגינם יאותו המשחרים לטרף, קרי העיתונאים לצאת מביתם לטובת ביצוע עבודתם כמובן למעשה לא תזכה לסיקור אוהד ככלל או סיקור בכלל.

אלא שהארוע של פתיחת החנות באורבניקה היה למעשה השיא, טרם הארוע טרחו לא מעט עיתונאים לשאול ולחקור על טיב המתנה, שהרי אחרת אין סיבה שיבואו, שכן אם המתנה לא לרוחם הם לא יטרחו להגיע, אחרי הכל הם כולם מורמים מעם ובזמן שהשמש בכלל זורחת במזרח יש אחרים שמשוכנעים שהיא בכלל זורחת מאחוריהם.

רוצים דוגמאות? בבקשה: אשת החברה הנודעת  שיכולה לקנות את הקניון ומקפידה לפזר את הבלונד הזוהר שלה בכל ארוע ביקשה שובר כפול ואפילו כמה לחברות מהמרכז שבכלל לא חשבו להגיע, כשהיא נענתה בשלילה היא גם הדירה את רגליה מהארוע, לאשלמישהו היה אכפת, אחת אחרת החליטה לצאת למלחמת חורמה במשרד יחסי הציבור בטענה ש"רימו אתה" על גובה השובר" ואחד אחר ניהל קרב מדומה בפייסבוק והצהיר שהוא "בשביל 100 שקל לא יוצא מהבית". אז לא. אז מה.

אלו שכן הגיעו הסתפקו באוכל נהדר, אווירה נעימה(או שלא) ושובר על סך 100 שקל, אבל מה שיותר כיפי היה מופע האימים של אלו שחשבו שמגיע להם יותר וטרחו לצעוק את זה בקולי קולות, להאשים אחרים ברמיה ובדיה, ואז גם לצאת בהצהרות בנוסח" אם הייתי יודעת שזה השובר לא הייתי באה" והאמת שבמבט מפוכח הבושה היא לא של משרד היח"צ, אלא של אלו הצועקים ומתמרמרים במקום להודות על מזלם הטוב ולקבל בהכנעה את העובדה שאף אחד לא באמת חייב להם שום דבר ויתרה מזו, גם אם הם לא יסקרו את המאורע הגדול הרשת הזו תשרוד ותמשיך למכור על אפם חמתם וחמותם, כי מה שאתם עוד לא השכלתם להבין חברי העיתונאים זה העובדה שאתם כבר לא ממש רלוונטים, הקהל מצביע ברגליים וקונה גם בלי האזכור שלכם, הקהל יגיע ויהנה מחוויית הקניה גם בלי העובדה שחברת אופנה תצטרך לשמן אתכם בעוד שובר בגובה כזה או אחר.

4d980b0c-03ec-4982-aa84-df13f6d8f723

יודעים למה? כי אתם, וכן, גם אני, בכלל לא רלוונטים. העיתונות מזמן איבדה את היכולת להשפיע על דעת הקהל, קטעי הרכילות שפעם היו האורים והתומים של כל בר דעת הפכו עם השנים לעוד נייר לניגוב חלונות ואתם, אלו שחושבים שהם מורמים מעם נשארתם בעיקר פאטתיים. וכן, הבושה ,ההתנהגות הנלוזה הגרידיות וההתבהמות היא שלכם, רק שלכם.

 

#גילוי נאות: הכותב גם אוהב לקבל מתנות.

Comments

comments